اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نظرآباد:

مردم پاسخ بدخواهان و دشمنان را قاطعانه دادند

فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: حضور گسترده مردم بابصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی امروز، پاسخ قاطعی به بدخواهان و دشمنان نظام است.

مردم پاسخ بدخواهان و دشمنان را قاطعانه دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، شهریار آقایی دقایقی قبل به جمع پرشور مردم این شهرستان پیوست و همراه با آنان فریاد لبیک یا خامنه‌ای را سر داد.

وی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: مردمی بصیر، آگاه، انقلابی و هوشیار داریم که همواره در حمایت از انقلاب و نظام خود حضوری پرشور دارند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت‌های بی‌دریغ و بی‌وقفه مردم است.

آقایی تأکید کرد: مردم ما انقلاب را از آن خود می‌دانند و همواره از این انقلاب حمایت کرده و پیرو رهبری معظم انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی ادامه داد: زمانی که ولی‌امر مسلمین تاکید می‌فرمایند که همه باید در راهپیمایی حضور داشته باشند، مردم ایران به ویژه نظرآباد وظیفه دینی و شرعی خود می‌دانند که با حضور گسترده در این مراسم ضمن لبیک به فرمان معظم‌له، به وظیفه ملی خود نیز عمل کنند.

آقایی حضور مردم نظرآباد در راهپیمایی امروز را گسترده و پرشور توصیف کرد و گفت: بر اساس گزارش‌هایی که در اختیار داریم امروز اقشار مختلف مردم اعم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، نسل جوان و نوجوان در کنار خانواده‌های خود و دانشجویان و طلاب در شهرستان نظرآباد به خیابان آمده و بار دیگر برگ زرین دیگری را به کارنامه افتخارات انقلابی خود افزودند.

وی ادامه داد: به عنوان خادم مردم نظرآباد افتخار می‌کنم که در خدمت چنین مردم آگاه و با‌بصیرتی هستم و به طور قطع حضور گسترده آنها در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن وظیفه همه ما را در خدمتگزاری بیشتر و سنگین‌تر کرده است.

فرماندار شهرستان نظرآباد در پایان خلق این حماسه سیاسی بزرگ و کم‌نظیر را به رهبری معظم انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدا به ویژه مادران و پدران شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تبریک گفت.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول