اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور یکپارچه مردم ایلام

امروز "گزینه روی میز" وارد زباله‌دان تاریخ می‌شود

با حضور یکپارچه و بی‌نظیر مردم استان ایلام "گزینه روی میز" دشمنان و استکباریون وارد زباله‌دان تاریخ شد.

امروز "گزینه روی میز" وارد زباله‌دان تاریخ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مردم همیشه در صحنه استان ایلام از جمله شهرستان‌های ایلام، سیروان، چرداول، ایوان، مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر، دهلران و ملکشاهی از صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور در محل‌های شروع راهپیمایی، این روز بزرگ و تاریخی را گرامی‌داشتند.

حضور گسترده راهپیمائیان و شور انقلابی مردم استان ایلام به اندازه‌ای بود که چنین حضور گسترده‌ای در سال‌های گذشته کم‌سابقه است.

مردم شهرستان‌های استان ایلام همانند دیگر استان‌های کشور با حضور پرشور خود در این روز گوشه‌ای از عمق عشق و علاقه خود را به امام و انقلاب به دشمنان نظام نشان دادند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست بار دیگر با آرمان‌‌های بلند امام خمینی (ره) تجدید بیعت کردند و "گزینه روی میز" را به زباله‌دان تاریخ افکندند.

همچنین راهپیمایان با حمل دست‌نوشته‌هایی با مضامین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بار دیگر اتحاد و یکپارچگی خود را به جهانیان نشان دادند.

بر اساس گزارشات ارسالی خبرنگاران فارس، در دیگر نقاط استان ایلام از جمله مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر و ... نیز با حضور چشمگیر و گسترده مردم نظیر چنین راهپیمایی باشکوهی برگزار شده است.

انتهای پیام/2246/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول