اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌وپنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/بوشهر

پاسخ کوبنده بوشهری‌ها در راهپیمایی به گزینه روی میز آمریکایی‌ها

مردم مومن و همیشه در صحنه بوشهر امروز در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، با حضوری یکپارچه پاسخ گزینه‌های روز میز آمریکا و متحدانش را دادند.

پاسخ کوبنده بوشهری‌ها در راهپیمایی به گزینه روی میز آمریکایی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، راهپیمایی سالروز سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در بوشهر با حضور گسترده امت همیشه در صحنه بوشهر از مقابل بسیج مرکزی شهر بوشهر آغاز  شد.

همچون سال‌های گذشته راهپیمایان بوشهری از ساعت‌ها قبل از آغاز راهپیمایی در محل آغاز راهپیمایی یعنی در مقابل بسیج مرکزی بوشهر حضور داشتند.

با آغاز راهپیمایی هر لحظه بر تعداد شرکت‌کنندگان در راهپیمایی افزوده می‌شد و راهپیمایان کوبنده‌تر از گذشته شعارهای خود را فریاد می‌زدند.

مردم بوشهر در راهپیمایی امروز بار دیگر شعار همیشگی خود یعنی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سردادند و خشم و انزجار خود را از سیاست‌های غیرانسانی آنان اعلام کردند.

راهپیمایان بوشهری در راهپیمایی امروز فریاد زدند پاسخ هر گزینه روی میز مرگ بر آمریکای اسلام‌ستیز و با این شعار و حضور  حماسی خود در راهپیمایی امروز ضمن اعلام حمایت و تجدید بیعتی با مقام معظم رهبری،   پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران دادند.

مردم ولایتمدار بوشهر در راهپیمایی امروز فریاد زدند مرگ بر منافق فتنه‌گر و بار دیگر اعلام کردند دشمنان داخلی و خارجی نظام آرزوی خود مبنی بر ضربه‌زدن به نظام را به گور خواهند برد.

در راهیپمایی امروز قشرهای مختلف مردم، زن و مردم، پیر و جوان، کودک و نوجوان حضور داشتند و با حضور خود اعلام کردند تا پای جان برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی خواهیم کرد.

راهپیمایان بوشهری با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از اقدامات خصمانه آنان در مقابل کشورهای مسلمان اعلام کردند.

کودکان و نوجوانان بوشهری با حضور در راهپیمایی امروز نشان دادند همچون گذشتگان خود بر آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا پایبند بوده و همیشه پیرو فرامین مقام معظم رهبری هستند.

مسیر راهپیمایی امروز در بوشهر با حضور نیروهای انتظامی تحت کنترل بود اما در برخی مسیرها به دلیل حجم گسترده راهپیمایان نظم راهپیمایی از دست برگزارکنندگان خارج می‌شد.

راهپیمایان بوشهری پس از آغاز راهپیمایی در محل بسیج مرکزی بوشهر، در ادامه از خیابان امام خمینی عبور کرده و پس رسیدن به میدان قدس از خیابان شهید رئیسعلی دلواری به سمت میدان رئیسعلی دلواری حرکت کرده و لحظاتی پیش به محل پایان راهپیمایی رسیدند.

تا دقایقی دیگر نیز آیت‌الله حسینی‌بوشهری نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان بوشهری سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول