اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌وپنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/ البرز

مردم کرج حماسه‌ای کم‌نظیر خلق کردند

معاون استاندار البرز و فرماندار شهرستان کرج گفت: مردم این شهرستان با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حماسه‌ای بزرگ و کم‌نظیر خلق کردند.

مردم کرج حماسه‌ای کم‌نظیر خلق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدتقی ایرانی که صبح امروز در دقایق ابتدایی به جمع راهپیمایان پیوسته است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم ولایی و انقلابی کرج همواره در صف نخست دفاع از اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از راه شهدا و امام شهیدان حضور داشته‌اند.

وی تصریح کرد: این مردم شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم کشور کردند و تا به امروز حتی یک لحظه دست از پیگیری اصول و آرمان‌های خود برنداشته‌اند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان کرج با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: نخستین حماسه را مردم کرج همراه با تمام ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خردادماه سال جاری خلق کردند که در داخل کشور و جهان تاثیرات بسیاری داشت.

ایرانی ادامه داد: امروز نیز مردم کرج با حضور گسترده، پرشور و آگاهانه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه حماسه بزرگ دیگری را خلق کردند.

وی تاکید کرد: مردم ما وظیفه خود را در قبال کشور به طور کامل انجام داده و حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند.

فرماندار کرج در پایان با تقدیر از شهروندان این شهرستان گفت: این حضور آگاهانه مردم وظیفه مسئولان را برای خدمت به آنها چند برابر کرده و حمایت آنها از نظام مقدس جمهوری اسلامی انگیزه ما را برای خدمت به مردم افزایش داده است.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول