اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌وپنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/جنوب استان تهران

سیل خروشان وارثان قیام 15 خرداد به راه افتادند

سیل خروشان مردم شهرستان ورامین که برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن در مصلی صاحب‌الزمان (عح) این شهرستان جمع شده‌ بودند، با آغاز مراسم از این مکان مقدس به سمت کارخانه قند به راه افتادند.

سیل خروشان وارثان قیام 15 خرداد به راه افتادند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امروز پس از 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و طلوع سی ‌و ششمین بهار آزادی، مردم شهرستان ورامین همراه با دیگر اقشار ایران اسلامی با حضوری یکپارچه، ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و با تجلی حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌شکن یک ساعت زودتر از زمان اعلام شده به مسیرهای تعیین شده آمدند و با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی تجدید پیمان کردند.

سیل خروشان مردم مؤمن، مذهبی و ولایی شهرستان ورامین که از ساعت 9 صبح در مصلی صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان که در دوران انقلاب اسلامی خاطرات بسیار زیادی را در ذهن خود دارد جمع شدند و با آغاز مراسم راهپیمایی غرورآفرین 22 بهمن به سمت میدان امام خمینی (ره) و کارخانه قند به راه افتادند.

مردم پرشور شهرستان ورامین که در خیابان‌های اطراف این مصلی برای حضور در راهپیمایی لحظه‌شماری می‌کردند با آغاز مراسم همگی به سیل راهپیمایی‌کنندگان پیوستند.

براساس مشاهدات خبرنگار فارس در این مراسم، افرادی که در راهپیمایی هستند، با در دست داشتن عکس‌هایی از مقام معظم رهبری، امام‌خمینی (ره) و تراکت‌های مختلف در این راهپیمایی حضور داشته و شعارهای انقلابی سر می‌دهند.

گفتنی است، راهپیمایی ورامین از مسجد صاحب‎الزمان (عج) شروع شده و با عبور از میدان امام خمینی (ره) به سوی زمین چمن کارخانه قند حرکت خواهد کرد و سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شهیدی، معاون رئیس‎جمهور و رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی خواهد بود.

بر اساس گزارش خبرنگار اعزامی فارس راهپیمایی در منطقه خیرآباد ورامین نیز با حضور پرشور مردم مومن و ولایی این منطقه در صحنه با شکوه خاصی آغاز شده است.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول