اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن

جوانان بروجردی در حال حمل تمثال شهدای هسته‌ای هستند

در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن جوانان بروجردی در حال حمل تمثال شهدای هسته‌ای هستند.

جوانان بروجردی در حال حمل تمثال شهدای هسته‌ای هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، اقشار مختلف مردم از ساعاتی در خیابان‌های منتهی به میدان قیام شهرستان بروجرد حاضر شده ‌بودند و دقایقی پیش مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم و مسئولان و مقامات کشوری و لشکری و باحضور روحانیت معزض و امام جمعه محترم آغاز شد.

در میدان قیام این شهرستان ودر طول مسیر راهپیمایی پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشته‌هایی با مضمون تا آخر ایستاده‌ایم، در دست شهروندان بروجردی به چشم می‌خورد.

عده‌ای از دانش‌آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی در تقاطع چهاراه حافظ بروجرد با عنوان نمرده‌ایم که خون دل بخورید، خیالتان تخت باشدة آقا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

عشایر با اجرای سرودهای انقلابی، گروه سمفونی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گروه سرود دانش‌آموزی، در حال اجرای برنامه‌های خود هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی، نماینده ولی فقیه در بروجرد پیشاپیش مردم و در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن حضور دارد.

تمثال شهدای هسته‌ای (شهید مصطفی احمدی‌روشن، داریوش رضایی‌نژاد، مسعود علی‌محمدی، رضا قشقایی و مجید شهریاری) وشهدای شهرستان بروجرد از جمله اقلامی است که به مناسبت  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میان مردم دیده می‌شود.

جمعی از جوانان بروجردی با لباس‌های منقش به تصاویر شهدای هسته‌ای و شهدای حمله موشکی مدرسه شهید فیاض بخش و دست نوشته‌های "تا آخر ایستاده‌ایم، در راهپیمایی حضور یافته‌اند.

انتهای پیام/2304/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول