اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس:

آمریکا در موضع ضعف است/استکبار جهانی توانایی تقابل با ایران را ندارد

نایب رئیس مجلس گفت: سیاستمداران آمریکایی این را فهمیده‌اند که از قدرت تقابل با جمهوری اسلامی برخوردار نیستند و توان مقابله با آن را ندارند.

آمریکا در موضع ضعف است/استکبار جهانی توانایی تقابل با ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد دوشنبه‌شب در مراسم جشن انقلاب که با حضور امام جمعه، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف این شهرستان در مسجد سیدالشهدای کازرون برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: در طول 35 سال گذشته ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با اقتدار از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی دفاع کرده و ذره‌ای از موضع تقابل با نظام سلطه و استکبار عقب‌نشینی نکرده است.

وی افزود: آمریکا با اعمال تحریم‌های اقتصادی و اربده‌کشی فکر می‌کرد که ملت ایران را می‌تواند در موضع ضعف و سستی قرار دهد اما اقتدار و ایستادگی ملت ایران سیاست‌مداران آمریکایی را به وحشت انداخت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از اینکه آمریکا در حال حاضر با ایران به مذاکره نشسته در موضع ضعف است چراکه دنیای استکبار تمام راه‌ها را برای منزوی کردن جمهوری اسلامی پیمود اما دست از پا درازتر با شکست روبه‌رو شدند.

ابوترابی‌فرد ابراز داشت: سیاستمداران آمریکایی این را فهمیده‌اند که از قدرت تقابل با جمهوری اسلامی برخوردار نیستند و توان مقابله با آن را ندارند.

وی افزود: ملت ایران با وجود انواع تحریم و تهدیدهای دنیای استکبار توانست با اقتدار و انسجام ملی و بصیرت سیاسی تمام با یاری خدا و همت دانشمندان جوان خود به انواع دانش و نوآوری علمی و قدرت دفاعی دست یابد و اقتدار جمهوری اسلامی را در موقعیت تثبیت شده قرار دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: راه عظمت کشور راه تداوم شفافی است که رهبر معظم انقلاب پرچمدار آن هستند و استقامت ملت سلحشور همیشه در صحنه ایران به عنوان گزینه‌های اقتدارآفرین معظم‌له به شمار می‌رود.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه امروزه ملت ایران دیگر تنها نیست گفت: دنیای استکبار بداند ملت فلسطین، لبنان، عراق و سوریه و دیگر ملت‌های مسلمان منطقه در کنار ملت ایران هستند و نقشه خاورمیانه تغییر کرده و معادلات سیاسی به نفع جمهوری اسلامی رقم می‌خورد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به وحدت ملی و انسجام اسلامی و پیوند مستحکم قوای سه‌گانه به ویژه دولت و مجلس تأکید کرد و اذعان داشت: از هرگونه بداخلاقی‌های سیاسی و نقدهای مبنی بر هوی و هوس و تخریب‌گرانه باید پرهیز شود و در مسیر عقلانیت و فهم سیاسی گام برداریم و جبهه اقتدار را استحکام بخشیم.

این نماینده مجلس در ادامه با بیان اینکه دولت و مجلس نباید در صدد ضعف یکدیگر باشند گفت: قوای سه‌گانه باید زیر چتر رهبری با نقد و تعامل منطقی منطبق با اخلاق در نقاط ضعف و قوت با یکدیگر همراه باشند.

ابوترابی‌فرد در پایان اضافه کرد: کازرون یکی از قطب‌های کشاورزی کشور محسوب می‌شود بنابراین باید در این شهرستان به همت مسئولان صنایع تبدیلی رونق گیرد تا بتواند در حوزه اقتصادی مؤثر باشد.

انتهای پیام/2448/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول