اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور مطرح کرد

ورزشکاران بسیجی پیشگامان راهپیمایی 22 بهمن

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور، از حضور یکپارچه جامعه ورزشی به خصوص ورزشکاران بسیجی در راهپیمایی 22 بهمن امسال خبر داد.

ورزشکاران بسیجی پیشگامان راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سرتیپ پاسدار کاظم یزدانی دوشنبه‌شب در همایش بزرگ ورزشکاران بسیج کاشان در مجموعه ورزشی شهدای بسیج این شهرستان اظهار داشت: امام راحل با دوراندیشی تأکید داشت اگر نیروهای جوان کشور بتوانند از ظرفیت‌های موجود کشور بیشترین بهره‌برداری را داشته باشند جمهوری اسلامی در همه بخش‌ها خودکفا شده و نیازی به بیگانه نخواهد داشت.

وی افزود: اگر ما هنر استفاده از منابع موجود را در کشور را داشته باشیم و بتوانیم بر توان خود تکیه کنیم همانگونه که تا به امروز در برابر تحریم‌های دشمن مقاومت کرده‌ایم تا رسیدن به پیروزی نهایی فاصله چندانی نداریم.

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور یادآور شد: امروز نیز ایران اسلامی با وجود تمامی تحریم‌های دشمن به مسیر پیشرفت خود ادامه داده و از این به بعد نیز با تلاش جوانان قهرمان ایران اسلامی و اتحاد و انسجام می‌تواند کشور را به اوج اقتدار رسانده و قادر است آن را تحویل صاحب اصلی آن بدهد.

یزدانی در ادامه با اشاره به توصیه و تأکید امام راحل به جوانان مبنی بر توجه به سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش ابراز داشت: در صورت تحقق این سه کلمه راهبردی اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران برای همیشه تضمین می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز در این مراسم، شهرستان کاشان را یکی از معدود شهرستان‌هایی قلمداد کرد که در بحث ورزش و در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه ورزش بسیج در استان استان و کشور مطرح بوده است و از ورزشکاران نامداری در رشته‌های مختلف برخوردار بوده است.

جواد نائینی همچنین از ورزش باستانی به عنوان یکی از رشته‌های مطرح ورزش بسیج شهرستان کاشان نام برد و افزود: امروز ورزشکاران باستانی‌کار بسیجی کاشان در قالب باشگاه ذوالفقار و در رده‌های نونهالان و نوجوانان صاحب مقام در ورزش کشور است.

وی در ادامه بیان داشت: انتظار می‌رود ورزشکاران بسیجی شهرستان کاشان در رشته‌های مختلف ورزشی بتوانند در رقابت‌های استانی و کشوری مقام‌های ارزشمندی را برای ورزش شهرستان به ارمغان بیاورند.

همایش بزرگ ورزشکاران بسیجی شهرستان کاشان شامگاه دوشنبه با حضور ورزشکاران باستانی‌کار باشگاه ذوالفقار و رزمی‌کاران رشته‌های کاراته، تکواندو، هاپکیدو و... بخشی از حرکت‌های نمایشی و رزمی را به اجرا گذاشتند و توان و آمادگی خود را در مقابله با حوادث پیش‌بینی نشده به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/2406/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول