اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان:

رهبر معظم انقلاب از طلایه‌داران ترویج تعالیم قرآنی هستند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب از طلایه‌داران ترویج تعالیم قرآنی هستند.

رهبر معظم انقلاب از طلایه‌داران ترویج تعالیم قرآنی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، غلامرضا یاوری دوشنبه‌شب در همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم شهرستان شهرضا، اظهار داشت: قرائت قرآن کریم و بکارگیری اصول و مبانی این نعمت بزرگ الهی از مهم‌ترین تأکیدات ائمه (ع) به مومنان به شمار می‌رود و همگان باید در راستای تحقق این امر متعالی تلاش کنند.

وی ادامه داد: فراگیری تعالیم قرآنی در دوران جوانی به عنوان یک امر مهم در راستای جهت دهی اصولی به جریان فکری و هویتی زندگی انسان مطرح است و تعداد قابل توجهی از حاضران در این همایش در زمره این افراد هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با اشاره به اینکه ترویج اصولی قرآنی در جامعه از مهم‌ترین تأکیدات رهبر معظم انقلاب است، افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان یکی از طلایه داران ترویج تعالیم قرآنی مطرح هستند و اهتمام ایشان در خصوص اهمیت بهره گیری از این کتاب آسمانی باید الگوی همه افراد باشد.

وی با اشاره به اینکه انس با قرآن کریم از مهم‌ترین راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی است، اضافه کرد: طلاق، بزهکاری و فساد در ابعاد مختلف جزو مهم‌ترین آسیب‌های زندگی امروزی است و اصحاب قرآن به هیچ عنوان دچار این معضلات مخرب نمی‌شوند.

یاوری با تشریح برکات دنیوی و اخروی قرآن‌پژوهی برای مومنان گفت: بدون شک افرادی که از فراگیری تعالیم قرآنی سر باز می‌زنند جزو پشیمان‌ترین انسان‌ها در سرای آخرت به شمار می‌روند.

انتهای پیام/63011/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول