اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

بیانیه بسیج مداحان کشور:

مداحان و شعرای آیینی در مرامشان سازش با استکبار عهدشکن معنایی ندارد

در بیانیه بسیج مداحان کشور آمده است: مداحان و شعرای آیینی در مرامشان سازش با استکبار عهدشکن معنایی ندارد، به دلیل اینکه به نیکی از سرور و سالار شهیدان(ع) آموخته‌اند که در برهه‌های خطر برای اصل اسلام بذل جان کمترین هدیه است.

مداحان و شعرای آیینی در مرامشان سازش با استکبار عهدشکن معنایی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، به مناسبت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و یوم‌الله 22 بهمن سازمان بسیج مداحان کشور بیانیه‌ای منتشر کرد، در بخشی از این بیانیه آمده است: 22 بهمن 1357 و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پایانی بر حکومت فاسد و جنایتکار پهلوی بود که این پیروزی شکوهمند با رهبری حضرت امام خمینی(ره) تحت آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) توسط مردم ایران به دست آمد.

این بیانیه می‌افزاید: در این 35 سال این انقلاب مورد هجوم سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و ... استکبار جهانی قرار داشته که خوشبختانه با لطف و رحمت خداوند متعال، استعانت امام عصر(عج)، شجاعت و تدبیر امام خمینی(ره) و همچنین خلف صالح وی ولی‌ فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و همراهی ملت شریف ایران همواره از این هجمه‌های دشمن سرافراز و سربلند بیرون آمده و دشمنان اسلام و قرآن را ناکام نموده است.

این بیانیه با اشاره به اینکه مداحان، شعرای آیینی و هیأت مذهبی همواره قبل و بعد از انقلاب فداییان این نظام و انقلاب و پشتیبان محکم و سرسخت ولایت‌فقیه بوده‌ و هستند، ابراز می‌دارد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، فتنه‌ها و هجمه‌های داخلی و خارجی به اثبات رسانده‌اند و در مرامشان سازش با استکبار کاذب و عهدشکن معنایی ندارد، به دلیل اینکه به نیکی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) آموخته‌اند که در برهه‌های خطر برای اصل اسلام بذل جان کمترین هدیه است و در مرام سرخ امام حسین(ع) یاد گرفته‌اند که با سربلندی و عزت زندگی نمایند حتی اگر حیاتشان کوتاه باشد.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: بار دیگر جامعه مداحان، شعرای آیینی و هیأت مذهبی کشور در روز 22 بهمن به تبعیت از ولی‌فقیه زمان و در حمایت از فرمایشات گهربار معظم‌له در مورد آمریکای جهانخوار در راهپمایی با شکوه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همراه با ملت شریف ایران در سراسر میهن اسلامی حضور پرشور دارند و با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت می‌‌نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول