اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

افتتاح کلانتری جاجرود به ارتقای احساس امنیت در منطقه می‏‌انجامد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: افتتاح کلانتری جاجرود به ارتقای احساس امنیت در منطقه می‌‏انجامد.

افتتاح کلانتری جاجرود به ارتقای احساس امنیت در منطقه می‏‌انجامد

سردار سیروس فتحی در حاشیه آغاز طرح «مکنا» و افتتاح کلانتری جاجرود در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در ارتباط با افتتاح این کلانتری و آغاز طرح «مکنا» و تاثیرات آن بر شهروندان جاجرودی، اظهار داشت: «مکنا» یعنی کیفیت‏‌سازی و به همین منظور هم امکانات و تجهیزات وقتی به‌‏روز باشد، مردم بهتر می‏‌توانند خدمات را استفاده کنند.

وی تصریح کرد: این امر باعث آرامش روحی و روانی شهروندان می‏‌شود و امکانات را به راحت‏‌ترین شکل در اختیار مردم قرار می‏‌دهیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: آغاز اجرای این طرح با امکانات جدید باعث رضایت‏‌مندی مردم می‏‌شود و افتتاح کلانتری را نیز مردم باید پاسخ دهند که آیا تاثیری در بهبود احساس امنیت یا اثربخشی دارد یا خیر.

فتحی بیان کرد: ما این احساس را داریم که افتتاح کلانتری در بخش جاجرود باعث احساس امنیت بیشتر مردم در این شهر خواهد شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: افتتاح این طرح‏‌ها و کلانتری‌‏ها و فرماندهی انتظامی پردیس باعث شده تا مردم و شهروندان با نصب بنر و پلاکادرهایی در ورودی کلانتری‏‌ها، از عملکردهای نیروی انتظامی به خاطر خدمات خوب پرسنل آن قدردانی کنند.

فتحی بیان داشت: نیروی انتظامی وظیفه خود را انجام می‌‏دهد و چون وظیفه محوله‏‌اش را به نحو احسن به عمل می‌‏رساند، مردم از این عملکرد رضایت دارند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ارتباط با اینکه از عملکرد فرماندهی شهرستان پردیس با توجه به کشفیات و عملکرد خوبشان در منطقه رضایت دارید یا خیر، گفت: ما رضایت داریم و رضایت ما به مردم وابسته است؛ اگر مردم راضی باشند، ما هم راضی هستیم.

انتهای پیام/2568/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول