اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دورود:

یکتاپرستی مردم و حضور رهبری عالم رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دورود گفت: یکتاپرستی مردم و حضور رهبری عالم و آگاه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

یکتاپرستی مردم و حضور رهبری عالم رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حجت‌الاسلام محمدرضا تقویان امشب در همایش گرامیداشت دهه فجر و اکران فیلم‌های عمار با اشاره به 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تبریک این روز، گفت: پیش از انقلاب معنویات در میان دستگاه نظام استبدادی طاغوت بسیار کم‌رنگ شده بود.

وی افزود: این موضوع برای مردم بسیار سخت بود که نتوانند در زندگی بر اساس اعتقادات خود عمل کند و این شرایط باعث شد، تا مردم با ایمان، اتحاد و همبستگی در مقابل نظام طاغوت ایستادگی کنند.

رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دورود خاطرنشان کرد: در مجموع می‌توان گفت، خداپرستی و یکتاپرستی مردم، رمز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود.وی ادامه داد: یکی دیگر از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب را می‌توان حضور رهبری آگاه و عالم دانست، رهبری که برای خدا قیام کرد و در راه خدا گام برداشت.

تقویان اظهار داشت: این ملت همان ملت 35 سال قبل هستند، آن هم با استواری، قدرت و صلابت بیشتر نسب به گذشته و مطمعناً کسی نمی تواند با وجود چنین ستون هایی در مقابل این کشور و مردمش بایستد.

رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دورود با اذعان به عدم موفقیت دشمنان برای نابودی کشور در طول عمر انقلاب، اضافه کرد: در تهاجم فرهنگی و تهاجم نظامی هر چه در توان داشته‌اند، برای نابودی ایران اسلامی به کار برده‌اند، اما بحمدالله تاکنون به افکار شیطانی خود دست نیافته‌اند و شاهد آن هستیم که روز به روز ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استوارتر می‌شوند.

لازم به ذکر است، راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان دورود از ساعت 10 صبح از چهار راه خیابان سپاه آغاز شده و تا میدان امام حسین ادامه دارد.

انتهای پیام/2304/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول