اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‏‌وگو با فارس:

بخشی از پروژه مسکن «کوزو» در پردیس سال 93 تحویل می‌‏شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بخشی از پروژه مسکن‏‌سازی «کوزو» در پردیس تا سال 93 تحویل می‏‌شود.

بخشی از پروژه مسکن «کوزو» در پردیس سال 93 تحویل می‌‏شود

محسن نریمان امروز در حاشیه افتتاح 2 هزار واحد مسکن مهر در فاز 3 شهر جدید پردیس در گفت‏‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در ارتباط با تاریخ افتتاح فاز 11 (کوزو) پردیس، به بیان مطالب جالب توجهی پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در رابطه با پروژه کوزو، باید دانست که این طرح از آخرین واحدهای مسکن مهر بوده که در ایران کلنگ ساخت آن به زمین خورده است.

نریمان افزود: پردیس و سایت کوزو جزو آخرین‏‌ واحدهای کلنگ‏‌زنی شده مسکن مهر است و در آن، 35 هزار واحد مسکونی که کلنگ ساختش به زمین خورده، باید ساخته شود.

وی تصریح کرد: به طور طبیعی چون این پروژه جزو آخرین دسته از طرح‌‏های مسکن مهر است، باید جزو آخرین مسکن مهرهایی باشد که مورد بهره‌‏برداری قرار می‏‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: اما تلاش می‌کنیم که بخشی از واحدهای مسکونی در دست اجرا در این فاز را تا سال 93 تحویل متقاضیان دهیم.

نریمان بیان داشت: به علت اینکه، این فاز در دورترین نقطه پردیس در حال ساخت است و نبود زیرساخت‌‏ها در این مکان، این نیاز وجود دارد که هماهنگ با پیشرفت زیرساخت‏‌ها، طرح‏‌های زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکونی را نیز تکمیل کنیم.

وی تصریح کرد: باید به هر صورت، اکثر واحدهای مسکونی مهر را در کل کشور در سال 93 به اتمام برسانیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: مسکن مهر پردیس چون جزو آخرین‏‌ها بود که مقداری با فاصله با دیگر طرح‏‌ها به بهره‌‏برداری می‏‌رسد.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول