اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با دهه فجر

سایت ادارات شهرستان پردیس افتتاح شد

سایت ادارات شهرستان پردیس هم‏زمان با دهه فجر و با حضور شماری از مسئولان استان تهران افتتاح شد.

سایت ادارات شهرستان پردیس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سایت ادارات شهرستان پردیس عصر امروز در مراسمی با حضور استاندار تهران، نماینده مردم شهرستان‏‌های تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار پردیس، امام جمعه شهرهای بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی و مسئولان شهرستان پردیس به بهره‌‏برداری رسید.

شماری از مسئولان استان تهران امروز برای افتتاح ساختمان ادارات شهرستان پردیس که میزبان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور کتابخانه‏‌های عمومی، امور اقتصاد و دارایی، بهزیستی، تعاون و امور اجتماعی، بهداشت و درمان و کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواهند بود، عازم محل مورد نظر شدند و این طرح به بهره‌‏برداری رسید.

در ادامه با پیوستن حسین طلا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مسئولان برای بازدید و افتتاح نمایشگاه صنایع دستی به مرکز فنی و حرفه‌‏ای پردیس رفتند و از غرفه‏‌های این نمایشگاه بازدید کردند.

نماینده مردم شهرستان‏‌های تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم در خصوص افتتاحیه‌‏های امروز در شهرستان پردیس، از همه دست‌‏اندرکاران این پروژه‌‏ها قدردانی کرد.

حسین طلا ادامه داد: کار ارزنده احداث سایت اداری شهرستان پردیس بسیار درخور توجه بوده و این طرح، برای استقرار ادارات در شهرستان پردیس در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امید دارم به این امر اهتمام بیشتری بورزیم تا مابقی ادارات را نیز در این شهرستان نوپا مستقر کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، همچنین 2 هزار واحد مسکن مهر در پردیس امروز در مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران، فرماندار پردیس، امام جمعه شهرهای بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی و مسئولان شهرستان پردیس به بهره‌‏برداری رسید.

در این مراسم، 2 هزار واحد مسکن مهر ملکی در فاز 3 پردیس مربوط به شرکت سرمایه‏‌گذاری مسکن افتتاح شد.

مسجد جامع فاز 3 پردیس هم هم‏زمان با دهه مبارک فجر افتتاح شد.

همچنین هم‏زمان با روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و با افتتاح خط لوله گاز روستاهای خسروآباد، تپه‌سیف و شمس‌‏آباد، این قسمت از بخش جاجرود نیز از نعمت گاز بهره‏‌مند شد.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول