اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نمازی:

عظمت انقلاب اسلامی ابرقدرت‌ها را منزوی کرده است

نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: عظمت و عزت انقلاب اسلامی امروز توانسته است تمامی ابرقدرت‌های جهان را منزوی کند و تمامی چشم‌های دنیا را به سوی خود معطوف سازد.

عظمت انقلاب اسلامی ابرقدرت‌ها را منزوی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی  امشب در جمع استاندار استان اصفهان و مسئولان شهرستان کاشان اظهار داشت: تمامی عزت و عظمت امروز انقلاب اسلامی به واسطه امام راحل یکی از شاگردان مکتب حضرت معصومه(س) و وجود پر خیر و پر برکت این بانوی اسلام در قم است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) بعد از خدا هر چه دارد از حضرت معصومه(س) و اهل بیت(ع) است از انقلاب اسلامی به عنوان یکی از برکات حضرت معصومه(س) نام برد.

امام جمعه کاشان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود نسل سابق انقلاب این هنر را داشته باشد که بتواند عظمت انقلاب اسلامی و اسلام را برای نسل‌های جدید انقلاب بیان کند تا آنها نیز بدانند چه اتفاقات و چه حوادثی برای تشیع رقم خورده است.

نمازی با اشاره به این که 14 قرن، تشیع تحت سلطه و منزوی بوده است یادآور شد: امام خمینی(ره) چه رابطه‌ای با خدا داشت که خداوند لباس عزت اسلام را توسط امام بر اندام شیعه پوشانید.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ایمان و اخلاص امام بود که با دست خالی و تنها با حمایت مردم  توانست در برابر ارتش رژیم پهلوی که از سوی آمریکا و ابرقدرت‌ها حمایت می‌شد به پیروزی برسد.  

نمازی با اشاره به این که هر عمل بدون اخلاص و عبادت بدون اخلاص باطل و مردود است افزود: امروز ما نیز باید اخلاص و ایمان به خدا را از امام بیاموزیم و برای پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام اسلامی هر چه در توان داریم هزینه کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: تنها راه حفظ اسلام و انقلاب اسلامی و مصالح ملی کشور، بازگشت تمام عیار به سوی خدا و فراموش کردن خود است.

نمازی در ادامه، نماز را پشتیبان فکری و معنوی بندگانش خدا دانست و گفت: در بین نمازها، نماز جمعه، جزو برترین نمازها است که باید خطیبی توانا داشته باشد تا بتواند با کلام خود دل‌ها را تسخیر کند.

وی یادآور شد: اگر از ظرفیت‌های فراوان نماز جمعه استفاده شود در جامعه هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد و خداوند بندگانش را با نماز در برابر آفات و بلایا و آسیب‌های دنیا حفظ می‌کند.

امام جمعه کاشان با اشاره به این که جامعه را می‌توان با دین و نه تنها با نیروی انتظامی اداره کرد عنوان کرد: این بندگی خدا است که به انسان‌ها آرامش می‌دهد.

نمازی تصریح کرد: نظام اسلامی و سه قوه باید همت کنند تا زمینه‌های تمام عیار حضور همه مردم را در نمازهای جمعه فراهم کنند.

وی همچنین با اشاره به افزایش نمازگزاران جمعه کاشان از ابتدای افتتاح فاز اول مصلای کاشان تا کنون متذکر شد: با این وجود مشکلات مصلای کاشان برای حضور همگانی مردم در نماز جمعه باید برطرف شود.

انتهای پیام/2406/ذ30/ض102

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول