اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس:

مردم همواره پایبند انقلاب اسلامی هستند

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم همواره پایبند انقلاب اسلامی بوده و امسال هم مانند سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه شرکت کرده و شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد.

مردم همواره پایبند انقلاب اسلامی هستند

روح‌الله عباسپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی انقلاب خود مردم است و مردم برای اینکه انقلاب صورت بگیرد سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در این میان از جان خود برای این انقلاب گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: مردم ایران جوانان خود را برای تحقق این انقلاب داده‌اند و تمام سعی خود را می‌کنند که این انقلاب پابرجا بماند و هرگز اجازه نمی‌دهند کشور ما به دست استکبار بازیچه شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مردم همواره پایبند انقلاب اسلامی بوده و امسال هم مانند سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه شرکت خواهند کرد و شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: از آن جایی که ما در شرایط مذاکره هستیم حضور در راهپیمایی امسال اهمیت بسزایی دارد و نباید در مقابل استکبار و به خصوص آمریکا کوتاه بیاییم.

عباسپور افزود: از تمام مردم ایران درخواست دارم که مانند همیشه نفرت خود را به استکبار نشان دهند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به دشمنان و مستکبران دهند.

انتهای پیام/77007/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول