اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

حمایت از انقلاب اسلامی تکلیف دینی و شرعی ایرانیان است

امام جمعه شهرستان کوثر گفت:‌ حمایت و دفاع از انقلاب اسلامی تکلیف دینی و شرعی مسلمانان و ملت رشید ایران است که با پشتوانه حقیقی خود این نظام را از آسیب‌ها صیانت می‌کند.

حمایت از انقلاب اسلامی تکلیف دینی و شرعی ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی عصر امروز در مراسم افتتاح یک واحد آموزشی در کوثر اظهار داشت: یکی از جلوه‌های زیبای این پشتیبانی و حمایت واقعی مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن است که در قالب حرکت ارزشی ظهور و بروز پیدا کرده و به نقطه اعتلا می‌رسد.

وی با دعوت از تمام اقشار مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن این حضور را دفع‌کننده تمامی شیطنت‌ها و حرکت‌های خبیث مستکبران روزگار بیان کرد و افزود: حضور تمامی آحاد مردم اعم از فرهنگیان و دانش‌آموزان در این راهپیمایی نشان می‌دهد که با گذشت 35 سال از انقلاب این نظام همچنان از پشتوانه مردمی برخوردار است.

عبداللهی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این سرمایه عظیم باید مورد توجه و صیانت قرار گیرد چرا که هیچ نهضتی در دنیا از این سرمایه ارزشی برخوردار نیست و هرگز نتوانسته در این زمینه به توفیق واقعی دست پیدا کند.

در این مراسم مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز با تبریک ایام‌الله دهه فجر اعتبار هزینه شده به ساختمان دبیرستان شریعتی کوثر را بالغ بر پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

یاور وحدتی‌پور خاطرنشان کرد: این پروژه در مدت سه سال با همت مسئولان استانی و شهرستانی با تجهیز کامل و دارا بودن آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها به بهره‌برداری رسیده و دومین مدرسه بزرگ شهرستان کوثر است.

وی از افتتاح مدرسه شبانه‌روزی حجاب شهر گیوی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وحدتی‌پور با بیان اینکه در این ایام پروژه‌های متعددی تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است، بیان کرد: این پروژه‌ها شامل واحد آموزشی، سالن ورزشی، آزمایشگاه و همچنین کتابخانه است که با همکاری مجمع خیرین استان احداث و راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/62003/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول