اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

غرب در بی‌هویتی زنان دچار تزلزل حقیقی شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دنیای غرب بدون شناخت و آگاهی به شأن و منزلت زن در به انحراف کشیدن منزلت و هویت زنان گرفتار آسیب‌های جدی شده است.

غرب در بی‌هویتی زنان دچار تزلزل حقیقی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابر سپهری عصر امروز در همایش عفاف و حجاب در شهر سرعین اظهار داشت: این حرکت غرب برخلاف جهت‌گیری انقلاب اسلامی در قرن معاصر سبب شده تا یک دعوای حقیقی با هدف احیای شأن و منزلت زن و حضور او در جامعه به وجود آید چرا که اصالت اسلام اجازه نمی‌دهد که زن با دید بازیچه و ملعبه نگریسته شود.

وی دیدگاه فاخر اسلام را به زنان بر پایه کرامت و عزت واقعی و حفظ حرمت‌ها یادآور شد و تصریح کرد: برای نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیاز به عزم ملی است.

سپهری هدف از این همایش را توجه به ارزش‌ها و اصول اخلاقی جامعه دانست و خاطر نشان کرد: عمیق‌ترین و سودمندترین قانون آفرینش برای جامعه انسانی توجه به حریم عفاف و حراست از آن است.

وی حجاب را حفظ حرمت و کرامت زن و نتیجه آن را حفظ حرمت و کرامت جامعه عنوان کرد و ادامه داد: پوشش در فرهنگ اسلامی همانا آرامش روانی فرد و جامعه، استحکام پیوند خانوادگی، استواری جامعه، پیشگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و با ارزش بودن و محترم شمردن زن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه دژ محکم برای حفظ مرزها روابط خانوادگی و کیان خانه و خانواده توجه، اهمیت و رعایت حجاب و عفاف است، گفت: همه باید در مقابل اینکه ارتباطات فرهنگی میان مردم ما و مردم سایر کشورها و اینکه توسعه رسانه‌ها، شبکه‌های جهانی و اینترنتی می‌توانند جامعه ما را تحت تاثیر قرار بدهند، احساس مسئولیت کنیم.

انتهای پیام/62001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول