اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین خبر داد

تحویل آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی قزوین

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: یک دستگاه خودروی آمبولانس با امکانات و تجهیزات پزشکی کامل از سوی اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده شد.

تحویل آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی قزوین

مسعود امیرصوفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در نشستی که با حضور جمعی از مسئولان و مدیران ارشد استانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان در محل استانداری برگزار شد، طی صورتجلسه‌ای یک دستگاه خودروی آمبولانس مجهز به امکانات و تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان تحویل شد.

وی افزود: این خودرو که از محل اعتبارات اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری و با هدف پوشش بخشی از خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان تهیه شده در قالب قراردادهای منعقد شده بین وزارت کشور و دفتر نمایندگی سازمان ملل در امور پناهندگان پیش‌بینی و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال خریداری شده است.

امیرصوفی افزود: در حاشیه این نشست رحیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از مأموریت محوله به اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی جهت پیگیری و تامین اعتبار به منظور اجرای دو پروژه آموزشی و بهداشتی که طی آن یک باب مدرسه 12 کلاسه و یک واحد پایگاه بهداشتی از محل قراردادهای سه جانبه منعقد شده بین وزارت کشور، کمیساریا و وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت احداث می‌شود خبر داد.

وی افزود: در صورت تحقق این مهم اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال جذب استان شده و متولیان آموزشی و بهداشتی استان موظف به احداث پروژه‌های مذکور در کم‌تر از یکسال خواهند شد.

انتهای پیام/2667/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول