اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار

مجموعه ورزشی نخل تقی افتتاح شد

مجموعه ورزشی نخل تقی در دهمین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد.

مجموعه ورزشی نخل تقی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه ، استاندار بوشهر عصر امروز در آیین افتتاح مجموعه ورزشی نخل تقی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: فردا در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم فهیم کشورمان بار دیگر با یاوه گویی‌های آمریکا پاسخ می‌دهند.

وی با بیان اینکه منطقه عسلویه از نقاط مهم و استراتژیک ایران اسلامی است تصریح کرد: مردم عسلویه میزبان شایسته‌ای برای صنعت نفت هستند و باید امکانات برای مردم این منطقه بیش از پیش افزایش یابد.

مصطفی سالاری با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: فردا تمامی مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی می‌دهند.

وی با تاکید بر حل مشکلات مردم این شهر تصریح کرد: مشکل آبرسانی نخل تقی در دستور کار است و بزودی عملیاتی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه مجموعه ورزشی نخل تقی دارای تجهیزات مدرن ورزشی است اظهار کرد: این مجموعه ورزشی که دارای سکوی تماشاچی و شبکه برق روشنایی است 21.5 میلیارد ریال صرف ساخت آن شده است.

رضا جمشیدی با بیان اینکه در اجرای این طرح 11 میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه هزینه شده است گفت: این مجموعه ورزشی دارای چمن مصنوعی، سکوی تماشاچی، محوطه‌سازی و چهار دکل روشنایی است.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول