اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

متخصصان بیشتری با برنامه پزشک خانواده همکاری می‌کنند

رئیس اداره پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برنامه‌ریزی برای همکاری متخصصان بیشتری با برنامه پزشک خانواده خبر داد.

متخصصان بیشتری با برنامه پزشک خانواده همکاری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، کرم توانی اظهار داشت: برنامه پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع با اهداف مشخص در استان فارس شروع شد و با همکاری پزشکان عمومی حدود یک‌سال و نیم از آغاز برنامه می‌گذرد که در طی زمان به نظر می‌رسد پزشکان خانواده بر اهمیت نظام ارجاع و برنامه پزشک خانواده واقف شده‌اند که در این رابطه حدود 60 درصد از پزشکان در یک نظرسنجی کلی رضایت‌مندی خود را از برنامه پزشک خانواده اعلام کرده‌اند.

وی ابراز داشت: در مورد مشکلات سطح دو و سه باید گفت که پزشکان متخصص بسیاری با برنامه پزشک خانواده قرارداد بسته‌اند که مسئولان برای جذب سایر متخصصان در برنامه پزشک خانواده، تلاش و تمهیدات بسیاری به کار گرفته‌اند و با سیاست‌های جدید، متخصصان بیشتری با برنامه همکاری خواهند داشت.

توانی بیان کرد: در خصوص مطالبات پزشکان از بیمه که مسئله بسیار مهمی در مورد ادامه روند صحیح برنامه است پی‌گیری‌های مستمر و مرتبی از جانب مسئولان وجود دارد که تا حد امکان به موقع انجام شود و امید است با گذر زمان مشکلات موجود به حداقل رسد و شهروندان هرچه بیشتر از فواید این برنامه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2448/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول