اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیچ چیز بالاتر از قانون نیست

حسن‌نژاد: کارگران کارخانه «تبریز کف» به حق قانونی خود می‌رسند

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: هیچ چیز بالاتر از قانون نیست و به عنوان وکیل این مردم، کارگران کارخانه «تبریز کف» را به حق قانونی خود می‌رسانم.

حسن‌نژاد: کارگران کارخانه «تبریز کف» به حق قانونی خود می‌رسند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، محمد حسن‌نژاد بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اگر گزارشاتی که امروز به بنده اعلام شد مبنی بر برخی اتفاقاتی که روز پنجشنبه رخ داده صحت داشته باشد، کارگران کارخانه «تبریز کف» مطمئن باشند در مجلس شورای اسلامی نسبت به طرح پرسش از وزیر کشور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: به مسئولان استانی هم دست مریزاد می‌گویم، به جای اینکه مشکلات این مردم را در دهه مبارک فجر حل کنند، دست روی دست گذاشته‌اند و متاسفانه هیچ گرهی از مشکلات این کارگران باز نمی‌کنند.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس در خصوص وضعیت شرکت «تبریز کف» گفت: شرکت تبریز کف مشکلاتی داشت که از جمله آنها می‌توان به بدهی به شرکت‌های آب، برق و گاز اشاره کرد که این مشکل‌ها با پیگیری حل شد اما مدیرعامل این شرکت درخواست مبلغی در حدود 2 میلیارد تومان نیز داشت که مشکلات کارگران را حل کند ولی متاسفانه هنوز این اتفاق رخ نداده و حدود 30 ماه است این کارگران حق و حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

وی در ادامه افزود: کارگران شرکت تبریز کف مطمئن باشند به عنوان وکیل قانونی آنها پیگیر مشکل هستم.

حسن‌نژاد تصریح کرد: هیچ چیز بالاتر از قانون نیست و تا آخرین لحظه حل این مسئله در کنار این کارگران زحمتکش، شریف، پرتلاش و صبور خواهم بود.

بر اساس این گزارش، نزدیک به 280 کارگر کارخانه «تبریز کف» در مرند حدود یک سال است حقوق عقب افتاده دارند.

انتهای پیام/60001/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول