اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

نشست بصیرتی بسیج طلاب در بروجرد برگزار شد

با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بروجرد، مسئول بسیج طلاب بروجرد، جمعی از روحانیون بسیجی و بسیجیان طلاب این شهرستان، نشست بصیرتی بسیج طلاب بروجرد در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

نشست بصیرتی بسیج طلاب در بروجرد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بروجرد عصر امروز در برگزاری نشست بصیرتی بسیج طلاب بروجرد در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) لازمه فلسفه وجودی بسیج را رهبری امام خمینی (ره) دانست.

حجت‌الاسلام علاءدولتشاهی افزود: اگر در آن زمان حضور امام خمینی(ره) به عنوان رهبری فرزانه نبود، امروزه شاهد حضور بسیج در عرصه نبودیم، چرا که امام با فرمان خود موجب تشکیل سپاه پاسداران و نهاد همیشه در صحنه بسیج شد.

وی در ادامه بیان داشت: در دوران طاغوت اسلام ناب محمدی (ص) در میان مردم بسیار کمرنگ بوده و کسی حق ترویج آن را در بین مردم نداشت، اما به برکت وجود امام خمینی(ره) و ازجان‌گذشتگی شهدا، امروزه اسلام ناب محمدی نه تنها در ایران بلکه در دنیا در حال گسترش بوده و از طریق روحانیت در حال انتشار است.

دولتشاهی، استقلال امروز ایران را از برکات وجود روحانیون خواند و اظهار کرد: اکنون بر ما واجب است، به عنوان یک ایرانی مسلمان، با فراگیری علوم اسلامی، عمل نمودن به وظایف خود و تلاش در جهت اصلاح جامعه، برای تحقق کامل اسلام ناب محمدی (ص) بکوشیم.

وی در ادامه با اشاره به بیداری‌های اسلامی در منطقه، عامل اصلی در جلوگیری از پیشرفت برخی کشورها را نبود وحدت، همدلی و رهبری با درایت خواند.

دولتشاهی، سپس عامل اصلی در پیروزی زود هنگام ملت ایران بر علیه رژیم طاغوت را یک دلی مردم و پیروی مطلق و بی‌چون و چرای آنها از فرمایش‌ها امام خمینی (ره) اعلام و بیان داشت: وجود انگیزه انسانی و اعتقادات اصیل ملت خداجوی ایران ورهبری پیامبرگونه امام راحل را از مهم‌ترین عوامل موفقیت مردم ایران در انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/2304/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول