اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

قشر آسیب‌پذیر جامعه مشکلات فراوانی در تامین هزینه‌های درمان دارند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات عدیده حوزه بهداشت و درمان گفت: قشر آسیب‌پذیر جامعه در تامین هزینه‌های درمان با مشکلاتی فراوانی مواجه هستند.

قشر آسیب‌پذیر جامعه مشکلات فراوانی در تامین هزینه‌های درمان دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در حوزه موفقیت‌های حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان زنجان اظهار داشت: بی‌شک این موفقیت‌ها در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی و بهره‌‌مندی از توان نیروها کسب شده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های کشور طی 35 سال گذشته اضافه کرد: این موفقیت‌ها با وجود همه مانع‌تراشی‌های استکبار کسب شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به ارتقای روی داده در سطوح علمی کشور اشاره کرد و ابراز داشت: این رشد و موفقیت‌ها مرهون تلاش مردم ایران به ویژه جوانان این مرز و بوم است.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان زنجان قرار گرفتن رتبه علمی ایران را در برخی رشته‌ها بین 10 کشور اول جهان بیانگر توانمندی کشورمان اعلام کرد و گفت: این توانمندی راه رسیدن به قله‌ها را تسهیل می‌کند.

اسماعیلی با اشاره به اعتراف دشمن به جایگاه علمی و توانمندی‌های ایران ابراز داشت: ایران بعد از انقلاب نه تنها قدرت منطقه‌ای بلکه به یکی از کشورهای تاثیرگذار جهان کنونی تبدیل شده است.

وی بر لزوم تقدیر از تلاش‌های همه کسانی که طی 35 سل گذشته برای پیشبرد اهداف انقلاب زحمت کشیده‌اند، تاکید کرد و گفت: مشکلات نباید مانع قدردانی شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به مشکلات عدیده موجود در حوزه اقتصاد اشاره و اذعان کرد: پذیرفتن مسئولیت در این شرایط نیازمند فداکاری همه‌جانبه است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تودیع و معارفه را جابه‌جایی مسئولیت‌ها اعلام کرد و افزود: این جابه‌جایی در واقع عوض شدن بار مسئولیت‌ها محسوب می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به مشکلات عدیده حوزه بهداشت، درمان ادامه داد: قشر آسیب‌پذیر جامعه در تامین هزینه‌های درمان با مشکلاتی فراوانی مواجه می‌شوند.

وی با قابل توجه بودن بودجه در نظر گرفته شده در سال 93 برای بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: هر چند این بودجه توانایی حل همه مشکلات را ندارد ولی شاید اندکی از بار معضلات را کاهش دهد.

انتهای پیام/73004/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول