اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

راهپیمایی میلیونی مردم موجب تقویت تیم مذاکره‌کننده است

استاندار اصفهان گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال موجب تقویت تیم مذاکره‌‌کننده هسته‌ای ایران با گروه 1+5 است.

راهپیمایی میلیونی مردم موجب تقویت تیم مذاکره‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رسول زرگرپور بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی این شهرستان با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: همه عزت، آبرو و کرامت ما از اسلام است و انقلاب ما به نام مقدس اسلام مزین شده است.

وی افزود: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری، اقتدار و عظمت اسلام و نظام جمهوری اسلامی را برای تمامی ابرقدرت‌های جهان به نمایش می‌گذارد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در چنین برهه‌ای از زمان که با گروه 1+5 و اتحادیه اروپا بر سر مسئله هسته‌ای در حال مذاکره است، حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال پشتوانه خوبی برای ادامه مذاکرات جمهوری اسلامی آن هم از موضع قدرت است.

وی همچنین حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی فردا را در روند مذاکرات هسته‌ای ایران تأثیرگذار خواند و اذعان داشت: دشمن امروز از حضور مردم در صحنه وحشت دارد و تا زمانی که مردم پشتیبان انقلاب اسلامی و نظام و رهبری باشند به مملکت آسیبی نمی‌رسد.

زرگرپور در ادامه از همه مردم شهرستان‌ها و روستاهای استان اصفهان خواست تا فردا 22 بهمن با حضور همگانی در راهپیمایی 22 بهمن امسال یک‌بار دیگر اقتدار و صلابت و عظمت و عزت ایران اسلامی را در عمل به منصه ظهور برسانند.

این مسئول در ادامه همچنین افتتاح 94 پروژه با اعتباری بالغ بر 116 میلیارد تومان در شهرستان کاشان را مهم دانست و بیان داشت: افتتاح این تعداد پروژه با این حجم سرمایه‌گذاری علی‌رغم محدودیت‌های منابع بخش دولتی ارزشمند است.

زرگرپور، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های کاشان را قابل تقدیر خواند و افزود: این میزان حجم سرمایه‌گذاری در کاشان توسط بخش خصوصی نشان‌دهنده عملکرد مثبت این شهرستان در این بخش و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

وی همچنین با اشاره به کلنگ‌زنی دو پروژه آزادسازی محور گردشگری و خیابان حریر و مخمل برای دسترسی به محور گردشگری شهرستان، این دو پروژه را موجب رونق اقتصاد گردشگری شهرستان کاشان قلمداد کرد.

انتهای پیام/2406/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول