اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی – اجتماعی استانداری تهران:

استقلال سیاسی کشور به برکت وجود انقلاب اسلامی تحقق یافت

معاون سیاسی – اجتماعی استانداری تهران گفت: استقلال سیاسی کشور ما، به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران، تحقق یافته است.

استقلال سیاسی کشور به برکت وجود انقلاب اسلامی تحقق یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهارستان، سید شهاب الدین چاوشی  ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان اظهار داشت: استقلال سیاسی کشور ما به برکت وجود انقلاب اسلامی تحقق یافته و از وابستگی به کشورهای بیگانه، خارج شده است.

چاوشی افزود: برای به دست آوردن استقلال سیاسی نظام، بهای سنگینی پرداخت شده است و این استقلال در شرایطی به دست آمد که دشمنان می‌خواستند با ایجاد تحریم اقتصادی، این استقلال سیاسی را شکست دهند.

وی بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی، در شرایط بسیار خطیری قرار گرفته و  شرایط ویژه‌ای را می‌گذرانیم، از سویی شاهد هستیم که قدرت‌های بین‌المللی در طی سالیان گذشته با ناجوانمردی تمام راه‌های اقتصادی کشور ما را بسته‌اند و از سوی دیگر نقش بی‌تدبیری‌های گذشته هم بر این تحریم‌ها بی‌تأثیر نبوده است.

چاوشی تاکید کرد: حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم، در راهپیمایی 22 بهمن همواره یکی از مولفه‌هایی بوده که، دوستان انقلاب و نظام را خوشحال کرده و دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید و مایوس ساخته است.

وی تصریح کرد: برای غلبه بر مشکلات فرآروی کشور و رهایی از تحریم‌ها، مشکلی نخواهیم داشت، به شرطی که اولا تدبیر داشته باشیم، ثانیا به راهی که انتخاب کرده‌ایم ایمان و اعتقاد داشته باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار افزود: امروز کسی نمی‌تواند ادعا داشته باشد که، ایران کشوری وابسته به بیگانگان است، به برکت انقلاب اسلامی، استقلال سیاسی در کشور ما تحقق یافته است.

چاوشی گفت: انصاف نیست که دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را نادیده بگیریم، چون نخبه گزینی نکرده‌ایم، نمی‌توانیم شاهد رشد کشور باشیم، دوران دفاع مقدس یکی از فرازهای نظام است که با انتخاب نخبگان، در مدیریت جنگ موفق شدیم و به پیروزی رسیدیم، اکثر فرماندهان شهید آن دوران از نخبگان برجسته این سرزمین بودند.

وی تاکید کرد: اگر امروز نخبگانی که تعهد دینی و اعتقادی دارند، در امور مختلف به کارگیری شوند، شاهد رشد و شکوفایی در مدیریت ارگان‌ها و نهادهای مختلف خواهیم بود.

چاوشی افزود: دو عامل مهم، نظام ستمشاهی را نابود و وادار به شکست کرد که، اعتصاب فرهنگیان، دانش‌آ‌موزان از سویی و اعتصاب کارگران صنعت نفت ستون فقرات نظام ستم‌شاهی را شکست داد.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به مردم، بیان داشت: به صراحت اعلام می‌کنم که، هر دستگاهی به جای رفع مشکلات مردم، برای مرم مشکلاتی را به وجود آورد، از ما نیست، ما متولیان حکومت هستیم و در خدمت مردم باید باشیم.

در ادامه این جلسه سعید ناجی فرماندار شهرستان بهارستان با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان بهارستان، بیان داشت: علیرغم استقرار غالب ادارات در این شهرستان، کیفیت خدمات دهی آنها به مردم منطقه نامطلوب بوده که این مسئله هم ناشی از عدم تشکیل چارت سازمانی مناسب در ادارات است.

ناجی افزود: با وجود جمعیتی بالغ بر 600 هزار نفر در این شهرستان، تنها 23 شعبه بانکی، وجود دارد که با توجه به استانداردهای کشور، فاصله بسیار زیادی وجود دارد.

فرماندار بهارستان تاکید کرد: حتی یک تخت بیمارستانی در این شهرستان وجود ندارد، و تنها بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان که در حال ساخت است که به علت عدم تامین اعتبارات لازم، متوقف شده است.

ناجی  با اشاره به عبور شاهراه حیاتی تهران – ساوه از مرکز این شهرستان گفت: با وجود پایانه باربری استان تهران در این منطقه، باعث تردد بالغ بر 1300 کامیون و کامیونت در نسیم شهر شده و معضلات عدیده‌ای را برای مردم به وجود آورده است.

فرماندار بهارستان تاکید کرد: در ایام بزرگداشت دهه مبارک فجر تعداد 26 طرح عمرانی، رفاهی و آموزشی و...با اعتباری بالغ  بر 252 میلیارد ریال، که توسط دستگاه‌ها  و ارگان‌های خدمات‌رسان و بخش خصوصی احداث و افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ادامه جلسه شورای اداری بهارستان، طی حکمی ازسوی استاندار تهران، نورالله طاهری به عنوان معاون سیاسی  انتظامی  فرمانداری شهرستان بهارستان معرفی و از ولی الله اصغری معاون سیاسی انتظامی اسبق این فرمانداری تجلیل به عمل آمد.

در خاتمه این مراسم  تعداد 6 طرح عمرانی به صورت نمادین با حضور ائمه جمعه و مسئولان شهرستان و معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/2302/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول