اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

مجتمع خدماتی - رفاهی خاتم‌الأنبیا در بروجرد افتتاح شد

به مناسبت دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان، مجتمع خدماتی - رفاهی خاتم‌الأنبیا در بروجرد افتتاح شد.

مجتمع خدماتی - رفاهی خاتم‌الأنبیا در بروجرد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، امام جمعه شهرستان بروجرد ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مجتمع خدماتی-رفاهی خاتم‌الأنبیا این شهرستان با اشاره به سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س)، گفت: 35 سال توطئه و عداوت دشمنان و طراحی نقشه‌های شیطانی برای شکست دادن نظام جمهوری اسلامی بی‌نتیجه مانده و ملت ایران همچنان ایستادگی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی با اشاره به پیش‌رو بودن راهپیمایی عظیم و میلیونی ملت ایران، اظهار کرد: ملت ایران فردا نیز با حضور گسترده و دشمن شکن خود، پیروزی بر قدرت‌های شیطانی را جشن گرفته و انقلاب بی‌نظیر خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی با اشاره به اینکه امروزه دولتمردان دنیا قدرت نه گفتن به آمریکا را ندارند، خاطرنشان کرد: 35 سال است، ملت ایران پنجه در پنجه آمریکا نهاده و در مقاطع مختلف آنها را وادار به شکست‌های سنگین کرده‌اند.

ترابی، مذاکرات آمریکا در جلسات متعدد توافقنامه ژنو را نشان از عجز و استیصال آنان در برابر اراده پولادین ملت مسلمان و انقلابی ایران خواند و تصریح کرد: یقینا اگر می‌توانستند به نظام اسلامی لطمه‌ای‌ بزنند، پای میز مذاکره نمی‌آمدند و باید این آرزوی ممانعت از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران را با خود به گور ببرند.

این مسئول یادآور شد: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، علی‌رغم اعمال تحریم و تهدیدهای گوناگون، در بخش‌های مختلف توانسته به پیشرفت و موفقیت‌های چشمگیر دست یافته و گام به گام به اهداف خود نزدیک شود.

وی، افتتاح پروژه‌های متعدد عمرانی، خدماتی و رفاهی در شهرستان بروجرد در ایام الله دهه مبارک فجر را نشان از همت والای دولت و مشارکت فعال بخش خصوصی دانست.

ترابی توضیح داد: بخش خصوصی با پذیرش مشکلات در راه پیشرفت کشور و بهبود اقتصادی آن سهم بزرگی در این میان ایفا کرده و در حال خدمت به نظام هستند که شایان تقدیر است.  

امام جمعه شهرستان بروجرد بیان داشت: فردا در یوم الله 22 بهمن ملت ایران همچون سال‌های گذشته حضور یافته، پاسخی قاطع و دندان شکن به یاوه‌گویی‌های دولتمردان مستکبر داده و اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

در ادامه این مراسم، عباس جوجو، مدیر این مجتمع در خصوص مجتمع خدماتی - رفاهی که در شهرستان بروجرد راه‌اندازی کرده مطالبی را عنوان کرد.

وی با معرفی مجموعه خدمات- رفاهی خاتم الانبیاء (ص)، گفت:  این پروژه بهمن ماه سال 90 در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع آغاز و در بهمن 92 به یمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

جوجو اضافه کرد: این مجموعه دارای پمپ بنزین با قابلیت سوخت‌گیری همزمان 16 خودرو، کارواش، نمازخانه و سرویس بهداشتی مردانه و زنانه، ساختمان اداری، رستوران، تعویض روغنی، سوپر مارکت، کافی‌شاپ، فضای سبز مناسب و آبنما با نورپردازی بسیار زیبا است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با هزینه تمام شده سه میلیارد و 200 میلیون تومان آماده بهره‌برداری شده که با راه‌اندازی آن برای 20 نفر به صورت مستقیم و 40 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

عباس جوجو ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک نیز شاهد افتتاح فاز دو پروژه مجتمع خاتم الانبیاء(ص) در زمینی به مساحت 8 هزار متر مربع در ابتدای ورودی شهر و جنب سیلو هستیم که به منظور رفاه بیشتر شهروندان بروجردی اجرایی می‌شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت نفت استان لرستان از هزینه کلان دولت برای بازسازی جایگاه‌های سوخت استان لرستان خبر داد و گفت: در سال 89 تنها دو جایگاه درجه این استان وجود داشت، اما هم اکنون این تعداد به حدود 20 جایگاه رسیده است.

مهدی موسوی‌خواه همچنین از اعطای مجوز جایگاه‌های سوخت 60 یا 70 متر مربعی در هسته‌های مرکزی شهرستان‌ها خبر داد و اضافه کرد: سرمایه‌گذاران خصوصی می‌توانند با ورود به این حیطه، مشارکت فعالی در این زمینه نیز داشته باشند.

وی یادآور شد: دولت نیز تسهیلات کم بهره و طولانی مدت تا سقف 400 میلیون تومان را در اختیار صاحبان جایگاه‌ها قرار داده که در ایجاد تحول جدی در زمینه فرآورده‌های نفتی در استان لرستان، نقش مهمی را ایفا می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه سه سال پیش 56 جایگاه سوخت‌گیری در استان لرستان فعال بود، اضافه کرد: هم اکنون این تعداد به 65 جایگاه ارتقاء یافته است.

مدیر عامل شرکت نفت استان لرستان اذعان داشت: در سال آینده نیز پمپ بنزین خیابان سید مصطفی خمینی بروجرد با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان به صورت بسیار مدرن و در خور شان مردم این شهرستان احداث می‌شود.

موسوی، سرمایه‌گذاری احداث پمپ بنزین را در طولانی مدت سرمایه‌گذاری بی‌خطر و درآمدی تثبیت شده، خواند که موجبات اشتغالزایی را نیز فراهم می‌کند.

وی در پایان عنوان کرد: شهرستان بروجرد به 2 یا 3 جایگاه پمپ بنزین دیگر در هسته مرکزی شهر نیازمند است.

انتهای پیام/2304/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول