اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

«بیگلری» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان شد

محمدرضا بیگلری با حضور مسئولان به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان معارفه شد.

«بیگلری» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بعدازظهر امروز با حضور مسئولان استان از جمله استاندار زنجان و رضا ملک‌زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و بعد از صحبت‌های کوتاه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی دکتر رحیم سروری رئیس سابق دانشگاه با قرار گرفتن در پشت تریبون اقدام به معرفی خود به لحاظ کارنامه مدیریتی و تحصیلی کرد.

دکتر سروری با مرور روند دوران مدیریت هشت ساله خود در دانشگاه علوم پزشکی اقدام به گلایه از ناملایمات کرد و گفت: که در حقش بی‌انصافی فراوان روی داده است.

برخلاف رویه موجود در تودیع و معارفه در چندین مورد که مدیر قبلی با بداخلاقی‌هایی توسط مدعوین یا مدیر جدید مواجه شده بود، در این مراسم دکتر سروری بارها با تشویق‌های حاضران مواجه شد.

این در حالی است که رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان که معاون پژوهشی دانشگاه بوده است هم با استقبال حاضران روبه‌رو شد.

حضور محمد اسماعیلی و محسن علیمردانی نمایندگان زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و خود استاندار در این مراسم از نکات جالب توجه بود.

در این مراسم محمد اسماعیلی به عنوان رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی پشت تریبون رفته و از اقدامات دکتر سروری تقدیر کرده و برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت در کاهش مشکلات بهداشت و درمان استان کرد.

استاندار زنجان هم که معمولا در مراسم‌های تودیع و معارفه حضور پیدا نمی‌کند ضمن حضور در این مراسم سخنرانی هم کرد.

آخرین سخنران مراسم تودیع و معارفه امروز در سالن روزبه زنجان محمدرضا بیگلری بود که گویا سخنرانی برایش سخت بود.

وی ضمن تشریح روند پذیرفتن مسئولیت تاکید کرد: خودم فکر می‌کردم که باید به دنبال کارهای علمی بروم ولی از آنجا که کمک کردن به انسان‌های شریف از توصیه‌های بزرگان است این مسئولیت را پذیرفتم.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول