اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تعیین تکلیف در دولت

عیدی مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در اسرع وقت پرداخت می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: عیدی مستمری‌بگیران در صورت تعیین تکلیف شدن در دولت بلافاصله توسط این سازمان پرداخت خواهد شد.

عیدی مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در اسرع وقت پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدتقی نوربخش ظهر امروز در حاشیه افتتاح شعبه دوم تأمین اجتماعی ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی عیدی مستمری‌‌بگیران را بلافاصله پس از تعیین تکلیف از سوی دولت پرداخت خواهد کرد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: امسال سبد کالای نوروزی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی توسط کارفرمایان پرداخت خواهد شد، اما در بودجه سال آینده حق خوار و بار و مسکن افراد مستمری‌بگیر افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون بیمه هنرمندان گفت: مذاکراتی را برای رسیدگی به بیمه خبرنگاران با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کردیم که در نهایت قرار بر این شد بیمه هنرمندان همچنان ادامه یابد.

نوربخش با بیان اینکه حق بیمه هنرمندانی که به تازگی بیمه شوند باید توسط انجمن صنفی مربوطه پرداخت ‌شود، ادامه داد: بیمه هنرمندان به صورت مشاغل آزاد است که توسط شخص بیمه شده و بخشی نیز توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود.

به گفته وی خبرنگاران فعال در عرصه خبر نیز می‌توانند در صورت تشخیص در کمیته کارهای سخت و زیان‌آور استان محل فعالیت نسبت به سختی کار خود اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بدهی دولت به این سازمان را 600 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این بدهی مربوط به سال‌های گذشته است.

انتهای پیام/87012/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول