اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

پایگاه‌های بسیج در ادارات البرز راه‌اندازی می‌شود

استاندار البرز گفت: پایگاه‌های بسیج در تمامی ادارات استان راه‌اندازی می‌شود.

پایگاه‌های بسیج در ادارات البرز راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز،‌ سیدطاهر طاهری ظهر امروز در دیدار فرماندهان پایگاه‌های تابعه ادارات کل و اعضای شورای حوزه ادارات کل اظهار کرد: ترویج و نهادینه کردن روحیه بسیجی یکی از مهم‌ترین وظایف ما به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: به این منظور باید در تمامی ادارات این استان پایگاه‌های بسیج راه‌اندازی شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها حضوری فعال و موثر داشته است، افزود: نهادینه کردن روحیه و تفکر بسیجی در بین نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظایفی است که باید به درستی انجام شود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: نیروی بسیج از دل مردم بوده لذا ترویج تفکرات و روحیه این نیرو در بین اقشار مختلف مردم ضروری است.

طاهری با تأکید بر اینکه بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است، تأکید کرد: تشکیل پایگاه‌های بسیج در ادارات نقش مهمی در تبیین ارزش‌های اسلامی و ترویج فرهنگ بسیجی دارد.

استاندار البرز با بیان اینکه بسیجیان باید در محل کار خود الگو باشند، ادامه داد: رفتار و اخلاق بسیجی در تمام موارد باید الگو باشد.

طاهری گفت: ایجاد روحیه امید و خودباوری، وحدت کلمه و هوشیاری در برابر توطئه دشمنان از جمله تفکرات بسیجی است که این مهم باید در بسیج کارمندان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول