اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/346

کاهش پرداخت عوارض ساخت و ساز شهر قرچک تصویب شد

عضو شورای اسلامی شهر قرچک گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر کاهش پرداخت عوارضی ساخت و ساز از سوی شورای شهر قرچک تصویب شد.

کاهش پرداخت عوارض ساخت و ساز شهر قرچک تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مهدی زمانی افشار بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی مصوبه شورای شهر قرچک، مقرر شد به مناسبت این ایام فرخنده عوارض پیش پرداخت ساخت و ساز از 50 درصد به 30 درصد کاهش یابد.

عضو شورای اسلامی شهر قرچک گفت: در نشست شورای شهر قرچک تصمیم بر آن شد برای گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و به جهت تکریم شهروندان نسبت به تقلیل پیش پرداختی عوارض ساخت و ساز مصوبه‌ای را در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: بر این اساس و با طرح موضوع، مصوبه مربوطه با اکثریت آرا به تصویب رسید و برای اجرا در اختیار شهرداری قرچک قرار گرفت.

عضو شورای شهر قرچک گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری از عوارض 30 درصدی ساخت و ساز بهره‌مند شوند و مابقی اقساط را طی 12 ماه پرداخت کنند.

زمانی افشار افزود: امیدواریم بتوان با این طرح و برنامه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام برداشت تا دین خود را به مردم انقلابی در تقارن با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب ادا کنیم.

وی عنوان کرد: از تمام مردم فهیم و شهیدپرور شهر قرچک تقاضا دارم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، با آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه ایران اسلامی تجدید میثاق کنند.

عضو شورای شهر قرچک ادامه داد: مردم ایران به یمن برکت همین انقلاب است که راحت و بدون هیچ مشکلی در کنار خانواده‌های خود درحال گذران زندگی هستند.

زمانی افشار اظهار داشت: هر چند مشکلاتی بر سر راه است اما نمی‌توان نقش کشورهای استکباری را نادیده گرفت، چراکه آنها با ترس از ایران اسلامی با تحریم و توهین سعی در تضعیف کشورمان می‌کنند اما باید با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به آنها ثابت کرد که همچنان این مردم به‌عنوان پشتوانه اصلی نظام در برابر یاوه‌گویی‌های غرب و استکبار ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول