اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

حمایت از تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آزاد کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد از حمایت این واحد دانشگاهی از تشکل‌های دانشجویی در سطح استان خبر داد.

حمایت از تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آزاد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امیرحسین رهگشای ظهر امروز در مراسم تودیع نماینده تام‌الاختیار دانشگاه‌های آزاد اسلامی جنوب کشور اظهار کرد: با تشکیل دولت جدید موج امیدی در کشور ایجاد شد و رئیس جمهور با شعار تغییر و تحول به میدان آمد که دانشگاه‌ها متاثر از این تغییر و تحول است.

معاون هماهنگی و اجرایی دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سیاست ایجاد لبخند بر دانشگاه‌ها باید حاکم شود، گفت: دانشجو باید بتواند در چارچوب اصول و ضوابط با آسایش و آرامش خاطر انتقاد و منصفانه نقد کند.

رهگشای با تاکید بر اینکه فضا مناسب است و دانشجویان می‌توانند در تشکل‌های مختلف دانشجویی فعالیت داشته باشند، اذعان کرد: این واحد دانشگاهی بر اساس اصول و ضوابط از تشکل‌های دانشجویی حمایت می‌کند از این‌رو دانشجویان می‌توانند تشکل‌های دانشجویی را فعال کنند.

این مسئول ضمن تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها محل سیاست نیست، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از تشکل‌ها در چارچوب اصول و ضوابط حمایت می‌کند.

رهگشای جهت‌گیری دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد را ارتقاء تحصیلات تکمیلی عنوان کرد و گفت: تا الان دانشگاه از لحاظ اقتصادی متکی به شهریه دانشجویان بود که باید کاری شود این میزان کاهش یابد و کمتر متکی به دانشجویان باشیم.

معاون هماهنگی و اجرایی دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه کلیه واحدهای دانشگاهی باید به فکر درآمد دیگری باشند، تصریح کرد: انتظار می‌رود با اجرای هرچه بهتر برنامه‌های راهبردی و عملی بتوان میزان وابستگی دانشگاه‌ها به شهریه دانشجویان را کمتر کرد.

این مسئول دانشگاهی بر پژوهش محور شدن دانشگاه‌ها تاکید کرد.

رهگشای با اعلام آمادگی و همکاری دانشگاه آزاد در خصوص برنامه‌های پژوهشی و اجرایی دستگاه‌ها و نهادها اذعان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری همه‌جانبه با دستگاه‌ها و مسئولان بتوان در توسعه و ارتقاء استان گام‌های موثری برداریم.

معاون هماهنگی و اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به نقش و تعامل رسانه‌ها اشاره و بیان داشت: رسانه‌ها می‌توانند نقش موثر و کلیدی در توسعه استان داشته باشند از این رو اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند از مهمترین وظایف رسانه‌ها باشد.

انتهای پیام/82011/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول