اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد

فعالیت چشمگیر سایت‌های خبری انقلابی در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان از فعالیت چشمگیر سایت‌های خبری همسو با اهداف انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

فعالیت چشمگیر سایت‌های خبری انقلابی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی ظهر امروز در جلسه شورای بسیج رسانه استان گلستان با تبریک ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: فضای فعال رسانه‎ای در استان وجود دارد و سایت‎های خبری خوبی در گلستان مبادرت به پوشش رویدادهای پیرامون می‎کنند.

وی فعالیت بسیج رسانه در گلستان را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: افراد توانمند در ابعاد مختلف می‎توانند فضای خوب رسانه‎ای را در استان شکل دهند فعالان عرصه رسانه در استان کم نیستند، خبرگزاری‎های توانمند و قدر نظیر فارس نیز در استان فعالیت‎های خوبی دارند.

شرط عضویت در بسیج رسانه، تبعیت از فرامین ولایت است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه بسیج رسانه برای تمامی مخاطبان خود برنامه‎ریزی خواهد کرد، افزود: با تشکیل مجمع رسانه نسبت به تشریح مسائل این حوزه مبادرت خواهد شد تا در راستای بهبود فضای رسانه‎ای تصمیمات مناسب اتخاذ شود.

بابایی با اشاره به اینکه برنامه‎ریزی برای آموزش و تربیت خبرنگار یک ضرورت اساسی است، ابراز داشت: کسانی که بسیجی هستند و معیارهای انقلاب اسلامی را دارند مورد تائید سپاه خواهند بود، فعالیت در حوزه بسیج به مثابه فعالیت در حوزه انقلاب اسلامی است و افراد باانگیزه می‎توانند رسیدن به اهداف را تسریع بخشند.

وی با بیان اینکه شرط عضویت در بسیج رسانه، تبعیت از فرامین ولایت است، خاطرنشان کرد: در بسیج رسانه از همه خبرنگارانی که با معیارهای سپاه که همان معیارهای انقلاب اسلامی است عضوگیری می‎شود.

بسیج رسانه یک نهاد صنفی نیست

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه رسانه‎ها باید در راستای خواسته‎های مقام معظم رهبری و معیارهای امام راحل قلم بزنند، گفت: بسیج رسانه باید در جبهه مقابله فرهنگی و در گام‎های بعدی در تهاجم فرهنگی اقدامات موثری انجام دهد.

بابایی با بیان اینکه بسیج رسانه یک نهاد صنفی نیست، تاکید کرد: بسیج رسانه باید این قابلیت را داشته باشد که شبکه ایجاد کند و در جنگ سایبری اثرگذار وارد شود.

وی بیان داشت: افراد توانمند و حزب‎اللهی باسواد می‎توانند از طریق ایمیل و چت حتی در کشورهای خارجی مبادرت به تربیت نیروی انسانی کنند تا هر روز بر شمار افراد در جبهه مومن و انقلابی آن سوی مرزها افزوده شود.

انتهای پیام/83001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول