اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

343/ مطلع فجر

مراسم سوگواری حضرت معصومه (س) در ورامین برگزار شد

همزمان با 21 بهمن و دهمین روز از دهه مبارک فجر با عنوان انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده مراسم سوگواری حضرت فاطمه معصومه (س) در شهرستان ورامین برگزار شد.

مراسم سوگواری حضرت معصومه (س) در ورامین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی ظهر امروز و همزمان با 21 بهمن و دهمین روز از دهه مبارک فجر با عنوان انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده در مراسم سوگواری حضرت فاطمه معصومه(س) که در گلزار شهدای سید فتح‌الله برگزار شد، اظهار داشت: باید بیش از پیش قدردان وجود حضرت فاطمه معصومه (س) باشیم شاید انسان وقتی به یک نعمتی نزدیک است قدر آن نعمت را کمتر بداند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: با معرفت آگاهی به زیارت این بانوی بزرگوار بروید، زندگی آنها را مطالعه کنیم و از آنها درس زندگی بگیریم، در یک حدیث نورانی فرمودند بهشت 8 درب دارد که سه در آن به سوی قم باز می‌شود.

وی گفت: درهای بهشت اسباب نجات هستند، اینگونه تعبیر می‌شود که یکی از درب‌های بهشت در قم حرم حضرت معصومه (س)، درب دیگر جمکران و درب دیگر حوزه علمیه قم است که قرن‌ها از وجودش می‌گذرد و یکی از خروجی‌های حوزه امام راحل است.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: امام (ره) خروجی حوزه علمیه قم بود که این حرکت را ایجاد کرد و نه تنها ایرانی را نجات داد که دنیای بشریت را تحت تاثیر قرار داد، مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله نیز از دیگر خروجی‌های حوزه هستند.

انتهای پیام/2462/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول