اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد خبر داد

آغاز عملیات اجرایی کمربند سبز مشهد

معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: در سال جاری عملیات اجرایی کمربند سبز مشهد با وسعت 700 هکتار آغاز می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی کمربند سبز مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، خلیل‌الله کاظمی ظهر امروز در آیین افتتاحیه 120 پروژه شهری که در مرکز آتش‌نشانی کامیاب مشهد برگزار شد، اظهار کرد: طی یک برنامه 6 ساله سرانه فضای سبز مشهد از 8.6 مترمربع به 11.5 متر مربع رسیده که وسعت آن 3 هزار و 200 هکتار است.

وی اضافه کرد: با تاکید شهردار مشهد قرار است تا سال 97 سرانه فضای سبز در مشهد به 15 مترمربع برسد که این رقم بیشتر از استاندارد کشوری است.

کاظمی تصریح کرد: عملیات اجرایی کمربند سبز شمالی مشهد با وسعت 700 هکتار آغاز خواهد شد و تعداد پارک‌های محلی و منطقه‌ای نیز افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهری مشهد بحث حادثه حریق بود، افزود: با برنامه‌ریزی ویژه‌ای که انجام دادیم تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی از 23 به 45 ایستگاه در سطح شهر مشهد رسیده که با این افزایش میانگین رسیدن ماشین‌های آتش‌نشانی به 4.13 ثانیه کاهش یافته است اما برای رسیدن به زمان استاندارد نیاز به ساخت 15 ایستگاه آتش‌نشانی دیگر داریم.

معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در این مراسم 31 دستگاه از ماشین‌آلات آتش‌نشانی نیز عملیاتی شد که این مجموعه از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات‌ جهان تشکیل شده است.

کاظمی در خصوص طرح‌های استقبال از بهار گفت: برای بهار 93 برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای انجام دادیم که با یک مکانیزم مناسب طرح‌های استقبال از بهار در سال آینده با رشدی 23 درصدی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول