اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

یاوه‌گویی‌ جزئی از شخصیت ‌آمریکایی‌هاست / این حرف‌ها دیگر مصرف داخلی هم ندارد

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به یاوه‌گویی برخی مقامات آمریکایی، گفت: این درشت‌گویی در طول تاریخ به جزئی از رفتار شخصیتی مقامات آمریکایی شده ولی باید بدانند که این سخنرانی‌ها حتی مصرف داخلی نیز برایشان ندارد.

یاوه‌گویی‌ جزئی از شخصیت ‌آمریکایی‌هاست / این حرف‌ها دیگر مصرف داخلی هم ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، رضا رحمانی اظهار کرد: راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امسال بنا به دلایلی که بر همگان واضح است از اهمیت خاصی برخوردار است و ملت ایران با اشرافیت به این اهمیت با حضور خود در این راهپیمایی جلوه‌ای ویژه به آن خواهند بخشید.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح حمایت از تولید ملی از ابتدای سال 93 اجرایی می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مذاکره کنندگان هسته‌ای کشورمان در مرحله حساسی از این مذاکرات هستند به پشتوانه‌ای قدرتمند نیاز دارند که این راهپیمایی می‌تواند بر صلابت مذاکره‌کنندگان در نشست‌های آینده بیفزاید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به یاوه‌گویی برخی مقامات آمریکایی، اضافه کرد: این درشت‌گویی در طول تاریخ به جزئی از رفتار شخصیتی مقامات آمریکایی شده ولی باید بدانند که این سخنرانی‌ها حتی مصرف داخلی نیز برایشان ندارد و باید متناسب با واقعیت‌ها و ادبیات مذاکره سخن بگویند.

وی با اشاره به پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب برکات زیادی برای کشورمان داشته و با نگاهی به تمام شاخص‌های موجود در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و … می‌توان به این برکات پی برد.

رحمانی ادامه داد: شکوه و عظمت راهپیمایی 22 بهمن امسال ضمن اینکه نشانی از تجدید بیعت ملت ایران با آرمان‌های امام، رهبری عزیز و انقلاب اسلامی است، مهر تاییدی نیز بر خدمات نظام در راه توسعه و آبادانی کشور است.

وی با دعوت از تمام اقشار مردم برای حضور در جشن پیروزی انقلاب، بر حضور با صلابت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.

انتهای پیام/60001/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول