اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز خبر داد

بهره‌برداری از 131 طرح عمرانی و خدماتی در البرز

استاندار البرز از بهره‌برداری 131 طرح خدماتی، عمرانی، تولیدی و صنعتی در ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد.

بهره‌برداری از 131 طرح عمرانی و خدماتی در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، سیدطاهر طاهری ظهر امروز در مراسم گشایش فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فردیس با بیان اینکه بهره‌برداری از این طرح‌ها گامی مهم در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم در استان البرز است، اظهار کرد: هرچه بیشتر بتوانیم این خدمات را توسعه دهیم استان البرز زودتر به توسعه‌یافتگی دست پیدا می‌کند.

وی با بیان این‌که استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است، افزود: باید با استفاده از این استعدادها، استان البرز را به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر سوق دهیم.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه ارائه خدمات باید در همه شهرهای این استان به صورت یکسان باشد، ادامه داد: فرمانداران و شهرداران در شهرستان‌های مختلف استان باید کمبودها و نیازهای شهر را بشناسند و بر اساس اولویت‌بندی‌ها این میزان خدمات را به مردم و در شهر ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه برای 131 طرح عمرانی به بهره‌برداری رسیده در استان البرز بالغ بر 4 هزار و 500 میلیارد ریال هزینه شده است، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها بسیاری از مردم از خدمات مناسبی در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شدند.

طاهری ادامه داد: در این راستا از 131 طرح، 14 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال در شهرستان فردیس استان البرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه استان البرز فردا بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب پیمانی مجدد خواهند بست و با شور و اشتیاق بالا بزرگ‌ترین عید انقلاب را جشن خواهند گرفت.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه مردم ایران اسلامی قدردان زحمات و تلاش‌های مسئولان و دست‌اندرکاران هستند، گفت: ما نیز باید قدردان مردم باشیم و از خدمت به مردم غافل نشویم.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول