اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین:

افزایش نظارت‌های دامپزشکی قزوین بر توزیع فرآورده‌های خام دامی

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین با افزایش تعداد اکیپ‌های نظارتی خود در سطح شهر، طرح تشدید نظارت بهداشتی بر عرضه فرآورده‌های خام دامی را اجرا می‌کند.

افزایش نظارت‌های دامپزشکی قزوین بر توزیع فرآورده‌های خام دامی

عیسی غیاث یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به افزایش میزان خرید مردم در روزهای پایانی سال  شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین با تشکیل اکیپ‌های معین توسط اداره کل دامپزشکی استان، طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز بسته‌بندی کشتارگاه‌های دام و طیور، خودروهای حمل و مراکز عمده عرضه فرآورده‌های خام دامی را در دست اجرا دارد.

وی افزود: این نظارت‌ها در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در قالب گشت‌های ثابت و سیار صورت خواهد گرفت و با هرگونه تخلف به صورت قاطع برخورد خواهد شد.

غیاث یزدی همچنین به همشهریان توصیه کرد: از خرید مرغ فاقد بسته بندی خودداری کرده و در هنگام تهیه گوشت قرمز فاقد بسته بندی به مهر بهداشتی دامپزشکی و تاریخ انقضا درج شده روی برچسب گوشت توجه کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در سطح شهر، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 1512 و یا شماره تماس 1-02813653190 به شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین گزارش کنند.

انتهای پیام/2667/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول