اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای بهمن ماه امسال تاکنون صورت گرفت

ارسال 700 اثر به جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی

طراح و دبیر جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: از ابتدای بهمن ماه امسال تاکنون بیش از 700 اثر به جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ارسال شده است.

ارسال 700 اثر به جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی

حسین ملایری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مردم استان اصفهان مردمی ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر هستند، اظهار کرد: به نمایندگی از شورای سیاست‌گذاری جشنواره و به نمایندگی از تمام هنرمندان ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر، گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی جمهوری اسلامی ایران را به تمام مردم تبریک عرض می‌کنم.

وی به زمان برگزاری افتتاحیه جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: 20 اسفند ماه امسال مراسم افتتاحیه این جشنواره در لنجان برگزار می‌شود.

طراح و دبیر جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تاکید بر اینکه 23 اسفند ماه امسال نیز مراسم اختتامیه این جشنواره در شهر اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: 23 اسفند ماه امسال اصفهان پایتخت، فرهنگ، هنر و ولایت‌مداری ایران اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان برگزاری این جشنواره از ابتدای بهمن ماه امسال آغاز شده است، اضافه کرد: از ابتدای بهمن ماه امسال تاکنون بیش از 700 اثر به جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ارسال شده است.

ملایری با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود که تا پایان بهمن ماه امسال بیش از یک‌هزار اثر به دبیر‌خانه این جشنواره ارسال شود، تاکید کرد: آثار ارسال شده به دبیر‌خانه این جشنواره حاکی از لبیک هنرمندان به فرامین رهبر معظم انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به لحاظ آثار ارسال خود رتبه نخست را از آن خود کرده است، افزود: اصفهان و یزد نیز از نظر تعداد آثار ارسال شده به جشنواره رتبه‌های دوم و سوم را دارند.

طراح و دبیر جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با بیان اینکه آثار ارسال شده به جشنواره در دو مرحله داوری می‌شود، گفت: مرحله نخست داوری با عنوان مرحله هیئت انتخاب و پایش ابتدایی مطرح است و آثار پذیرفته شده در این مرحله به مرحله نهایی یا مرحله داوری ملی راه پیدا می‌کنند.

وی به داوران مرحله ملی داوری آثار این جشنواره اشاره و اظهار کرد: آقایان پویان، عبدالرضا اکبری و مهدی حقیقی از داوران مرحله ملی داوری آثار ارسال شده به این جشنواره هستند.

ملایری ادامه داد: همچنین خانم فاطمه گودرزی فیلم‌های بخش بانوان این جشنواره را داوری می‌کند.

انتهای پیام/63004/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول