اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تساوی در برابر گیتی‌پسند

نفت آبادان از صدر جدول و لیگ برتر دور شد

نفت آبادان با تساوی در برابر گیتی‌پسند از صدر جدول و لیگ برتر دور شد.

نفت آبادان از صدر جدول و لیگ برتر دور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته نوزدهم رقابت‌‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف برگزار شد.

در بازی‌های حساس این هفته و از گروه اول مسابقات تیم نفت آبادان در اصفهان میهمان گیتی‌پسند اصفهان بود.

نفتی‌ها در حالی در برابر حریف خود به میدان رفتند که با توجه به تساوی هفته قبل در برابر استقلال اهواز و شکست در برابر سیاه‌جامگان کمی از صدر جدول دور شده بودند.

مشکلات مالی فصل اخیر نفتی‌ها نیز بار دیگر طلا‌یی‌پوشان را وارد حاشیه‌هایی ناخواسته کرده و نارضایتی کادرفنی و بازیکنان این تیم را موجب شده بود.

نفتی‌ها در این شرایط در برابر حریف خود به میدان رفتند و با وجود بازی در اصفهان باید در این دیدار خارج از خانه در برابر حریف خود به برتری می‌رسید.

از سوی دیگر گیتی‌پسند نیز که در رده پنجم قرار داشت برای رسیدن به جمع مدعیان باید در این دیدار پیروز می‌شد تا خود را به جایگاه تیم‌های ابتدای جدول برساند.

با این وجود تلاش بازیکنان دو تیم برای رسیدن به نتیجه در این دیدار منجر به گل نشد و دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود در این هفته پایان دادند.

این تساوی برای هیچ یک از دو تیم نتیجه مناسبی نبود چراکه با پیروزی تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان مشهد هم نفتی‌ها از صدر جدول و صعود مستقیم دور شدند و هم گیتی‌پسند شانس پیوستن به جمع مدعیان را از دست داد.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول