اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله اسلامی:

22 بهمن روز اعلام وفاداری به شهدا و رهبری است

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدای انقلاب مایه پیروزی ملت هستند و باید در 22 بهمن این وفاداری ملت به شهدا و مقام معظم رهبری ثابت شود.

22 بهمن روز اعلام وفاداری به شهدا و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان آیت‌‌الله علی اسلامی امروز در یادواره شهدای روستای مهین از توابع بخش مرکزی تاکستان اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا و گرامیداشت روح ایثارگری و جانفشانی شهدا بی‌تردید مایه آبرو و عظمت برای تمامی مردم است. نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: همچنانکه انقلاب اسلامی با پیروی از شهدا تا به امروز برابر دشمنان و متجاوزان به پیروزی رسیده است باید این مسیر حفظ شود.

وی ادامه داد: ایام‌الله دهه فجر همواره فرصت ارزشمند برای پی بردن به اصل خروش عاشورایی ملت ایران در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه تاکستان با بیان اینکه دهه فجر یادآور خروش ملت در روزهای انقلاب است، گفت: شهدای انقلاب مایه پیروزی ملت هستند و باید در 22 بهمن این وفاداری به شهدا ثابت شود.

اسلامی با اشاره به اینکه رژیم پهلوی با ظلم و استبداد در پی تسلط بر مردم بود ادامه داد: ایمان و اراده مستحکم مردم که با پیروی از رهنمودهای امام راحل پیوند خورد به خوبی توانست ملت را برابر طاغوت و ظلم و فساد پهلوی پیروز کرده و انقلاب اسلامی را به سر منزل حقیقی برساند.

انتهای پیام/2667/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول