اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اطلاعات سپاه صاحب‌الامر:

بی‌بصیرتی‌ها سبب انحراف اسلام شد

مسئول اطلاعات سپاه صاحب‌الامر گفت: بصیرت از اول تاریخ با بشر همراه بوده است و در هر جامعه‌ای که بی‌بصیرتی وارد شده اتفاقات ناگواری همانند جنگ و خونریزی رخ داده است.

بی‌بصیرتی‌ها سبب انحراف اسلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد سبحانی در کارگاه تخصصی فجرنگاران انقلاب که به همت بسیج رسانه و با حضور بانوان بسیجی و خبرنگار امروز در سالن شهید حسن‌پور سپاه استان برگزار شد، گفت: در جامعه کنونی نسل چهارم انقلاب نیز به شهدا عشق و علاقه دارند و از آنان به عنوان الگو و اسطوره‌‌ای برای پیشرفت و عزت نام می‌برند.

وی ادامه داد: این مهم خود نشان از عظمت و سیره و منش آن‌هاست که تاکنون و حتی با گذشت تقریباً 2 دهه از دفاع مقدس، این الگوها به نسل‌های بعدی انقلاب منتقل شده است.

مسئول اطلاعات سپاه استان قزوین عنوان کرد: شهدا افرادی از جنس مردم بودند که با خالص شدن به درجه قرب الهی رسیدند و امروز نیز هر کس به خودسازی بپردازد، می‌تواند به مقام آنان برسد.

سبحانی اخلاص و بصیرت رزمندگان و شهدا را بارزترین خصوصیت آنان برشمرد و گفت: در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تمام مردم خالص شده بودند یعنی به خاطر خدا از خود گذشتند و بدون هیچ منتی و چشم‏‌داشتی به وظیفه خویش عمل‌ کردند و به همین دلیل پیشرفت و افتخارهای زیادی نصیب ما شد.

وی تاکید کرد: ما امروز باید به یاد دوران دفاع مقدس باشیم و آن الگوهای رفتاری و عملی را در جامعه زنده نگه داریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: بصیرت از اول تاریخ با بشر همراه بوده است و در هر جامعه‌ای که بی‌بصیرتی وارد شده اتفاقات ناگواری همانند جنگ و خونریزی رخ داده است.

وی عنوان کرد: در دوران اسلام این بی‌بصیرتی‌ها موجب انحراف اسلام و تنهایی ائمه اطهار (ع) شد و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس دوباره بصیرت را معنا کردند و البته ما باید تلاش کنیم این بصیرت را در جامعه گسترش دهیم.

انتهای پیام/2667/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول