اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شور و حال انقلابی مردم اردبیل

برنامه‌های مختلف شرکت فرودگاه‌های اردبیل به مناسبت دهه فجر + تصاویر

شور و حال انقلابی مردم اردبیل در جای جای استان به چشم می‌خورد و در این راستا شرکت فرودگاه‌های استان اردبیل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و جشن و سرور انقلابی را در فرودگاه اردبیل به نمایش گذاشتند.

برنامه‌های مختلف شرکت فرودگاه‌های اردبیل به مناسبت دهه فجر + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان اردبیل، در ایام‌الله دهه فجر کارکنان شرکت فرودگاه‌های استان اردبیل با برنامه‌های مختلفی شور انقلابی و پایبندی خود به نظام و امام راحل (ره) را به نمایش گذاشتند.

آذین‌بندی سالن‌های فرودگاه و برگزاری مسابقات دو و دیدار با خانواده شهدا و سخنرانی در ارتباط با دهه فجر و اهدای خون و پخش سرودهای انقلابی و پذیرایی از مسافران در فرودگاه اردبیل به مناسبت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کل سالن ترمینال داخلی فرودگاه اردبیل از برنامه‌های اجرا شده در این روزهای پر افتخار برای ایران اسلامی بود.

برگزاری مسابقات دو بین پرسنل با انتخاب نفرات برگزیده و با اهدای مدال و جوایز نقدی به برندگان این مسابقات برگزار شد.

در عمل خداپسندانه اهدای خون نیز کارکنان این شرکت به همراه مدیر‌کل فرودگاه استان اردبیل حضور داشتند و به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی پرسنل در اقدامی خیرخواهانه خون خود را اهدا کردند.

طبق هماهنگی‌های انجام شده و با ارسال چهار دستگاه خودرو پژو از طرف سازمان انتقال خون استان اردبیل داوطلبان اهدای خون در فرودگاه اردبیل به این نهاد انتقال یافته و با اهدای خون خود در این امر خدا‌پسندانه شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در داخل ترمینال نیز با طنین‌انداز شدن سرودهای انقلابی ویژه ایام دهه فجر نیز از مسافران با گل و شیرینی پذیرایی صورت گرفت.

انتهای پیام/62005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول