اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

ستاد فرماندهی انتظامی فردیس آغاز به کار کرد

ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس صبح امروز آغاز به کار کرد.

ستاد فرماندهی انتظامی فردیس آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، فرمانده انتظامی استان البرز صبح امروز در مراسم آغاز به کار ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گفت: شهرستان تازه تاسیس فردیس نیاز به توجه بیشتر دارد بنابراین با هماهنگی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده امروز ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان گشایش یافته است.

احمدعلی گودرزی با اعلام اینکه این شهرستان دارای هفت کلانتری است، افزود: با توجه به شهرستان شدن فردیس بخشی از امکانات و پرسنل انتظامی به این شهرستان انتقال یافته است تا بتوانند ماموریت‌های خود را در بخش انتظامی در شهرستان انجام دهند.

گودرزی بر تقویت بخش انتظامی این شهرستان تاکید کرد و گفت: هرچه بیشتر بتوانیم این مهم را تقویت کنیم بهتر می‌توانیم در کاهش جرائم موفق‌تر باشیم.

فرمانده انتظامی استان البرز به آمارهای کشفیات استان البرز طی سال‌ جاری اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار موجود میزان کشفیات در استان البرز طی سال‌ جاری 10 درصد افزایش پیدا کرده است.

در ادامه این مراسم فرمانده انتظامی فردیس نیز طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که در این شهرستان در حوزه انتظامی وجود داشت لازم بود تا ستاد فرماندهی راه‌اندازی شود.

غلامرضا احمدی با بیان اینکه نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی سعی در ارائه خدمات بیشتر به مردم دارد، افزود: مشارکت و تعامل مردم با پلیس نیز می‌تواند ما را در انجام ماموریت‌های خود یاری دهد.

وی بر اجرای طرح معتمدین پلیس تاکید کرد و گفت: این طرح به منظور کاهش جرایم در فردیس اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/2302/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول