اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده آمادگاه آبیک:

راهپیمایی 22 بهمن غدیر ملت ایران است

فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک راهپیمایی 22 بهمن را نماد ملی و غدیر ملت ایران بیان کرد.

راهپیمایی 22 بهمن غدیر ملت ایران است

معرفت هاشمی در حاشیه جشن انقلاب که در سالن ورزشی کوی سازمانی آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: 22 بهمن یک هدیه بزرگ الهی است چراکه خدای متعال نعمت ولایت را به مردم ایران اعطا کرد.

وی افزود: طی 35 سال اخیر مردم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف خوش درخشیدند و هر سال در راهپیمایی‌ها پررنگ‌تر و گسترده‌تر شرکت کرده‌اند که تحقق این مهم بیانگر ولایت‌مداری و وفاداری به نظام و رهبری است.

این مسئول ادامه داد: دشمنان تصور می‌کنند ملت ایران ضعیف شده و از نظام خسته و دلسرد شده‌اند ولی باید بدانند که در اشتباه هستند و مردم مانند همیشه در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضوری باشکوه خواهند داشت و مدافع انقلاب هستند.

فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن، نقشه‌های دشمنان علیه نظام را بر باد می‌دهد که مطلوب است مردم مانند همیشه حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.

هاشمی تصریح کرد: مردم با حضور خود در راهیپمایی 22 بهمن، سبب ناامیدی، یاس و سرخوردگی دشمنان می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می‌کنند تحریم‌ها و تهدیدهایشان علیه ملت ایران اثرگذار بوده ولی مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکن به دشمنان و یاوه‌گویان نظام می‌دهند.

هاشمی با اشاره به تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» در کشور تصریح کرد: استقلال مهم‌ترین و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است چراکه در این 35 سال از عمر انقلاب، همیشه تاوان این استقلال را پس داده‌ایم.

این مسئول با تاکید بر نقش وحدت به عنوان نیاز ضروری جامعه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: امروز دشمنان درصدد هستند در وحدت مردم اختلال و تفرقه ایجاد کرده و وحدت را زیر سئوال ببرند بنابراین گروه‌گرایی باید کنار گذاشته شود و همه در مسیر ولایت مطلقه فقیه حرکت کنند.

فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک با اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در زمان رژیم منحوس پهلوی، کشور در دست ارتش بود و از سال 41 تا 57 که طول مبارزه بود ارتش نقش ایفا می‌کرد که در 19 بهمن با دستور امام راحل ارتش به مردم پیوست و انقلاب به پیروزی رسید.

انتهای پیام/77006/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول