اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

4 پروژه عمرانی، تولیدی در کاشان افتتاح شد

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی چهار پروژه عمرانی، تولیدی و اداری با حضور استاندار اصفهان در شهرستان کاشان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

4 پروژه عمرانی، تولیدی در کاشان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، چهار پروژه عمرانی، تولیدی و اداری صبح امروز با حضور مسئولان این شهرستان به مبلغ 271 میلیارد و 750 میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

از مهم‌ترین این طرح‌ها بزرگ‌ترین مجتمع صنایع پودری خاورمیانه با 92 نوع پودر میوه‌ای شامل شیر خشک، پودر بستنی، کافی‌میکس و انواع پودرهای شیر میوه‌ای در کاشان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این مجتمع صنایع پودری با سرمایه‌گذاری جواد کارگرنژاد کارآفرین برتر کشور به مبلغ 60 میلیارد تومان و با اشتغالزایی یک‌هزار نفر افتتاح شد.

همچنین احداث خیابان حریر و مخمل به طول 405 مترمربع و با هزینه یک میلیارد تومان و با هدف دسترسی به محور گردشگری امیرکبیر از دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز بود.

ساختمان شورای شهر کاشان نیز با 636 مترمربع زیربنا در چهار طبقه و با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و 750 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید، همچنین پروژه گردشگری امیرکبیر با 60 مترمربع تعریف از دو طرف جاده در دو فاز با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 200 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

گفتنی است، به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی در مجموع 94 پروژه در بخش‌های عمران و بهداشتی روستایی، مخابرات، برق‌رسانی، عمران و بهسازی شهری، میراث فرهنگی کشاورزی، اداری و آموزشی با سرمایه‌گذاری 116 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، شهرستانی، ملی، تسهیلات بانکی و بخش خصوصی در کاشان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2406/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول