اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسین فارس:

رویکرد بسیج مهندسین فارس تحقق حماسه اقتصادی است

رئیس سازمان بسیج مهندسین فارس گفت: رویکرد بسیج مهندسین این استان با 8 هزار عضو تحقق فرامین مقام معظم رهبری و حماسه اقتصادی و سیاسی است.

رویکرد بسیج مهندسین فارس تحقق حماسه اقتصادی است

محمد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بسیج نهادی است که در راستای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، جهاد در راه خدا، گسترش حاکمیت قوانین الهی در جهان، تقویت کامل بنیه دفاعی با همکاری نیروهای مسلح و نیز کمک به مردم هنگام بروز بلایا و حوادث غیرمترقبه گام برمی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: سیاستگذاری، طرح‌ریزی، هدایت و نظارت بر فعالیت‌های جذب، آموزش، سازماندهی، حفظ، فناوری، مدیریتی و گسترش فضای ارزشی در جامعه مهندسین از جمله مهم‌ترین ماموریت‌های این سازمان است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین فارس تصریح کرد: اعضای بسیج مهندسین این استان در چهار سطح تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و در پنج گروه کشاورزی و منابع طبیعی، عمران، صنعت و معدن، انرژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول فعالیت هستند.

کریمی بیان داشت: این سازمان با 98 نخبه و 69 مخترع در سال گذشته با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب اقتصاد مقاومتی و سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تشکیل کارگروه‌های تخصصی اشتغال به ویژه در زمینه کشاورزی فعال بوده است.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش‌های «پاسخگویی به شبهات»، «نهضت حسینی» «اشتغال پایدار»، «اقتصاد مقاومتی» و نیز بازدیدهایی از آزمایشگاه فنی خاک، دستاوردهای صنعت نفت در پارس جنوبی، جزیره ابوموسی و خانواده شهدا و نیز شرکت فعال در انتخابات نظام مهندسی ساختمان و کشاورزی از جمله فعالیت‌های سال گذشته این سازمان بوده است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین فارس ابراز داشت: برگزاری اردوی علمی مهندسین بسیجی خواهر، جلسات حلقه صالحین، طرح ولایت، برگزاری دوره‌های مقدماتی و تکمیلی نانوتکنولوژی، بازدید از پارک علم و فناوری، تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر مهندسین، تهیه طرح‌های پژوهشی مدیریت پایدار خام فضای سبز شیراز و اطلس فرهنگی این کلان‌شهر و نیز بانک اطلاعاتی مساجد این استان، انتشار کتاب رهبر بسیجی و ماهنامه الکترونیکی مهندس بسیجی از دیگر فعالیت‌های سازمان بسیج مهندسین این استان بوده است.

انتهای پیام/2448/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول