اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان خبر داد

افزایش زمان عرضه نان تازه در استان زنجان

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر و عید نوروز و در راستای رفاه حال مردم این اداره اقدام به افزایش ساعت فعالیت و پخت واحدهای نانوایی منتخب در مراکز شهرستان‌ها و بخش‌ها کرده است.

افزایش زمان عرضه نان تازه در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 (استان زنجان)، رسول منصوری اظهار داشت: این طرح ابتدا در مورد پنج واحد از لواش‌پزی‌های مستقر در خیابان‌های اصلی و مناطق پر تراکم شهر زنجان از مهرماه سال‌جاری آغاز شده که واحدهای مدنظر با حمایت سهمیه‌ای آرد ملزم به ارائه خدمت و عرضه نان تا ساعت 21 شب هستند.

وی افزود: این واحدها واقع در خیابان خرمشهر روبروی بانک ملی، فلکه کوچمشکی، خیابان اصلی اسلام‌آباد، شهرک الهیه و میدان انقلاب هستند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله استان زنجان افزود: با ایجاد تمهیدات لازم مقرر شده تعداد دو واحد نانوایی در مرکز هر شهرستان و یک واحد نانوایی نیز در مراکز شهری و بخش‌های استان از ساعت 6 صبح تا 9 شب نسبت به پخت نان اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: طرح حاضر برای عرضه حداکثری نان تازه و به ویژه در ساعات خرید شهروندان هدف‌گذاری شده و تعداد واحدهای مذکور در صورت نیاز و استقبال مردم قابل افزایش خواهد بود.

انتهای پیام/2308/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول