اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان سبزوار:

حوزه و دانشگاه رکن مهم پیروزی انقلاب بودند

امام جمعه شهرستان سبزوار گفت: حوزه و دانشگاه از ارکان مهم پیروزی انقلاب بودند.

حوزه و دانشگاه رکن مهم پیروزی انقلاب بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی ظهر امروز در دیدار با دانشجویان در دانشگاه حکیم سبزواری با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر در تاریخ ملت‌ها بی‌نظیر است و در حقیقت می‌توان آن را معجزه قرن حاضر نامید.

وی با بیان اینکه دانشجویان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشتند، خاطرنشان کرد: امروز نیز دانشجویان در توسعه و پیشرفت کشور نقش مهمی دارند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه دانش اسلامی در هر حوزه‌ای غنی و پرمحتواست، اضافه کرد: علم و دانش زمانی مؤثر است که توأم با ایمان باشد.

خطیب جمعه شهرستان سبزوار تصریح کرد: در کشورهای خارجی دانشمندان زیادی داریم که تا حدودی بنام نیز بوده‌اند اما چون در وجودشان خدا را نمی‌شناختند دانش آنها آن‌گونه که باید ماندگاری نداشت.

وی با بیان اینکه دانش‌ها باید با دانش اسلامی سنجیده شود، تأکید کرد: هر گامی در دانشگاه باید توأم با اصول اسلامی، آیات کریمه قرآن و احادیث ائمه اطهار باشد.

امام جمعه شهرستان سبزوار گفت: اگر دانشگاه‌های ما سالم باشند و در راه توسعه کشور گام بردارند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول