اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت گرفته است

صدور 59 مجوز تاسیس و بهره‌برداری در شیلات زنجان

مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان گفت: در سال‌جاری تعداد 59 مجوز تاسیس و بهره‌برداری در شیلات استان زنجان صادر شده است.

صدور 59 مجوز تاسیس و بهره‌برداری در شیلات زنجان

محمود صیادبورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تعداد مجوزهای تاسیس و بهره‌برداری صادر شده در حوزه شیلات اظهار داشت: این تعداد سال گذشته در مجموع 110 مورد بوده است.

وی به اشتغالزایی مجوزهای صادر شده در حوزه شیلات اشاره کرد و گفت: با بهره‌برداری از این واحدها با ظرفیت تولید 450 تن برای 90 نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان به اعتبار هزینه شده برای این تعداد مجوز اشاره و عنوان کرد: در مجموع برای 110 مجوز صادر شده 24 هزار و 450 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.

این مسئول همچنین به تعداد مجوزهای صادر شده در سال‌جاری اشاره و خاطرنشان کرد: طی نه ماه گذشته تعداد 59 مجوز در حوزه شیلات صادر شده است.

بورانی با بیان اینکه این تعداد مجوز برای تولید 300 تن انواع ماهیان سردابی و گرمابی بوده، تصریح کرد: تاکنون 10 هزار و 975 میلیون ریال برای راه‌اندازی این واحدها سرمایه‌گذاری شده است.

وی به محل تامین اعتبار مجوزهای صادر شده در سال‌جاری اشاره و بیان کرد: از کل سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در حوزه شیلات 3 هزار میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و 7 هزار و 975 میلیون ریال آورده متقاضیان بوده است.

انتهای پیام/73010/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول